Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-18, 15:32
  #13
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag hittade vad som måste vara vinnaren av en slump för ett tag sedan, och trodde knappt mina ögon.
"Vita överklasstjejer som får betalt multum av rika gubbar"
Typ:https://s23.postimg.org/62anq1417/Tw...Luder50_KL.jpg
(Censurerade namnet där visst, så ingen skulle hamna i fällan och bli av med massa pengar, hittar bara den nu)

Denna formen av lyxhoror på Kvitter, drar in sinnesjukt mycket pengar. £100.000 GPB på en dag.
Jämför det med de stackars heroinberoende småtjejerna vid Kürfustensdamm i Berlin som tar €5 och ta upp de där med Allas Lika Värde för dem

Vita tjejer upp till 25 år verkar vara det högst värderade..drogfria är nog ett plus kan jag tänka mig.

Bra att du vet mer än mig då, eller inte... -men det är det vanliga snacket här, en massa bla, bla, bla oftast helt utan grund.

Jag vet med 100% säkerhet att "småtjejerna" på Kurfürstenstraße inte går på heroin.

Jag vet en handfull som går på tunga droger, och jag vet vilka de är, och det är ingen av de unga tjejerna från de östeuropeiska EU-länderna.
Det är en handfull, 5, 6 stycken tyska gamla knarkare som borde pensionerat sig för länge sedan, plus en äldre östeuropeisk kvinna med någon psykisk sjukdom i bagaget samt en kvinna från Ukraina.
Där har du knarkarna.
Citera
2017-03-18, 15:58
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Vilken typ av tjejer tycker du är populära som horor?

(Gjorde zonvis - då de är ganska lika)..


Men vilka horor tycker du är bäst?
Vem skulle du betala för att knulla?

(Privat samt generellt vad du har hört), genom snack med andra?
1.Jag tycker unga ljusa 22åringar verkar populärast.
2.Snälla äldre.
3.Pia..(Väderflickan)
Citera
2017-03-18, 16:18
  #15
Medlem
Dom flesta svenskar borde testa marockanska tjejer. Håller med också om att det finns en del riktigt snygga romska tjejer.
Citera
2017-03-18, 17:15
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Dom flesta svenskar borde testa marockanska tjejer. Håller med också om att det finns en del riktigt snygga romska tjejer.
..Med romska kvinnor menar du väl inte dom som sitter framför "köpra" och säger hej,hej kompis hoppas jag..?
Citera
2017-03-18, 18:03
  #17
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Med romska kvinnor menar du väl inte dom som sitter framför "köpra" och säger hej,hej kompis hoppas jag..?

Även om du inte fattat det ännu, så finns det också en värld utanför din kvartersbutik.
Citera
2017-03-18, 23:53
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Även om du inte fattat det ännu, så finns det också en värld utanför din kvartersbutik.

Du förklarar det så bra så jag ej behöver citera ovanstående.
Citera
2017-03-19, 13:38
  #19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Bra att du vet mer än mig då, eller inte... -men det är det vanliga snacket här, en massa bla, bla, bla oftast helt utan grund.

Jag vet med 100% säkerhet att "småtjejerna" på Kurfürstenstraße inte går på heroin.

Jag vet en handfull som går på tunga droger, och jag vet vilka de är, och det är ingen av de unga tjejerna från de östeuropeiska EU-länderna.
Det är en handfull, 5, 6 stycken tyska gamla knarkare som borde pensionerat sig för länge sedan, plus en äldre östeuropeisk kvinna med någon psykisk sjukdom i bagaget samt en kvinna från Ukraina.
Där har du knarkarna.

Min kunskap om horor är begränsad, men jag reagerade på de enorma summor jag visade i inläggen du citerar. Kanske mest säger att rika idioter är beredda att betala än att de populära.
Vad får dig att tro att småtjejerna vid Kfürstenstrasse är rena? (är en annan diskussion kanske)
Citera
2017-03-19, 21:27
  #20
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Min kunskap om horor är begränsad, men jag reagerade på de enorma summor jag visade i inläggen du citerar. Kanske mest säger att rika idioter är beredda att betala än att de populära.
Vad får dig att tro att småtjejerna vid Kfürstenstrasse är rena? (är en annan diskussion kanske)

När jag talar om "tjejerna på Kurfürstenstraße" och dess angränsande gator, då talar jag om majoriteten av tjejerna som jobbar där, sedan finns det alltid enskilda undantag.
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, så känner jag till en handfull som går på tyngre droger i det här området.

Jag reagerade och tyckte ditt inlägg var gravt missvisande, eftersom nästan alla tjejerna, typ 95% som sagt inte alls sysslar med droger, de är där för att jobba och tjäna pengar.
(ja,ja, en del tjejer tar något "uppiggande" ibland, framför allt på helgerna när de står ute länge och jobbar, men att döma dom som knarkare för det skulle jag inte göra, för då är halva Berlin knarkare..)
Och hur jag kan veta det?
-ja, för det första är jag inte född igår, och sen har jag har rört mig bland prostituerade under många års tid och märker sånt direkt, sen har jag har jag väldigt god kontakt med många av tjejerna just här på Kurfürstenstraße, jag har också under det senaste året säkert haft sexuellt umgänge med 200 tjejer bara här i detta området kring Kurfürstenstraße.

Angående priserna: Tjejerna tar inte 5 euro för en avsugning, det är bara en lögn som sprids av vänsterextrema journalister på lokaltidningen Berliner-Kurier, deras agenda vet du också, så det behöver vi inte gå in på.

Tjejerna tar 20 euro för en avsugning med kondom, det är standardpriset.
30 euro får du betala för ett samlag, tiden för detta budgetknull är knapp och du får ungefär 10 minuter/ett kvart för dom pengarna i normala fall.
Ungefär 20% gör analsex, priserna för detta börjar på 50 euro, dock tar en del mer än så.

Men slutligen är det så att det är tjejen själv som sätter priset för vad hon ta, och vad hon vill erbjuda för tjänster, nu är jag själv känd i området och får det lite billigare hos de flesta av tjejerna, men som alltid är det personkemin som avgör mycket, beter du dig som en byfåne så kanske hon säger 40 euro för en avsugning, medan hon gör det för 15 euro till nästa kund som hon klickar bättre med.
Citera
2017-03-20, 00:40
  #21
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
När jag talar om "tjejerna på Kurfürstenstraße" och dess angränsande gator, då talar jag om majoriteten av tjejerna som jobbar där, sedan finns det alltid enskilda undantag.
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, så känner jag till en handfull som går på tyngre droger i det här området.

Nja det vet jag inte riktigt, jag pratar om de unga tjejerna på gatan, Bürlowstasse utmed högbanan, Kurfürstenstraße och runt där. Om det finns tjejer som jobbar inomhus där så vet jag inget om det.

Google Maps: https://goo.gl/maps/kSMnFD4gMWx - skulle inte bli förvånad om det är en heroinberoende tjej från gatan man ser där

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag reagerade och tyckte ditt inlägg var gravt missvisande, eftersom nästan alla tjejerna, typ 95% som sagt inte alls sysslar med droger, de är där för att jobba och tjäna pengar.
(ja,ja, en del tjejer tar något "uppiggande" ibland, framför allt på helgerna när de står ute länge och jobbar, men att döma dom som knarkare för det skulle jag inte göra, för då är halva Berlin knarkare..
Jag dömer inte nån för det liv det lever, eller är medvetet missvisande.

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Och hur jag kan veta det?
-ja, för det första är jag inte född igår, och sen har jag har rört mig bland prostituerade under många års tid och märker sånt direkt, sen har jag har jag väldigt god kontakt med många av tjejerna just här på Kurfürstenstraße, jag har också under det senaste året säkert haft sexuellt umgänge med 200 tjejer bara här i detta området kring Kurfürstenstraße..
Jag ska inte utmana dig på nån "Vem Kan Kfuürsten Bäst" eller nått nu, gällande sexuellt umgänge vinner du med 200 - 0 men jag har träffat många av tjejerna där, och min erfarenhet är att det är mycket missbruk bland tjejerna där och det säger jag inte för svartmåla nått.
Var sätter du på dem när du är i Berlin? Känner du till nått ställe som har samma namn som vår huvudstad? (Där säljs jonk, amfetamin och piller)

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Angående priserna: Tjejerna tar inte 5 euro för en avsugning, det är bara en lögn som sprids av vänsterextrema journalister på lokaltidningen Berliner-Kurier, deras agenda vet du också, så det behöver vi inte gå in på.
Okok.
Men om vi pratar hela området, vid "LSD" stället finns tjejer (??) som är riktigt obehagliga, och de kanske är nån scam med där har jag själv hört priser som €5-€10

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Tjejerna tar 20 euro för en avsugning med kondom, det är standardpriset.
30 euro får du betala för ett samlag, tiden för detta budgetknull är knapp och du får ungefär 10 minuter/ett kvart för dom pengarna i normala fall.
Ungefär 20% gör analsex, priserna för detta börjar på 50 euro, dock tar en del mer än så.
Hoppa in i random bil bland alla galningar, från gatan. Menar Berlin har ju ett skyddsnät även för prostituerade, som ger ett visst skydd för tjejerna som saknas på gatan.

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Men slutligen är det så att det är tjejen själv som sätter priset för vad hon ta, och vad hon vill erbjuda för tjänster, nu är jag själv känd i området och får det lite billigare hos de flesta av tjejerna, men som alltid är det personkemin som avgör mycket, beter du dig som en byfåne så kanske hon säger 40 euro för en avsugning, medan hon gör det för 15 euro till nästa kund som hon klickar bättre med.
Eller får de en lavett och utslängd ur bilen om det är ett riktigt drägg.

Men om vi håller oss till topic: Är gatuhoror populära? Jämfört med det mer kända Artemis tex?
Just att många är unga, och €30 är rätt lite pengar, ger ju en efterfrågan som är svår att missa om man är i kvarteren.
Citera
2017-03-20, 02:04
  #22
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Nja det vet jag inte riktigt, jag pratar om de unga tjejerna på gatan, Bürlowstasse utmed högbanan, Kurfürstenstraße och runt där. Om det finns tjejer som jobbar inomhus där så vet jag inget om det.

Google Maps: https://goo.gl/maps/kSMnFD4gMWx - skulle inte bli förvånad om det är en heroinberoende tjej från gatan man ser där


Jag dömer inte nån för det liv det lever, eller är medvetet missvisande.


Jag ska inte utmana dig på nån "Vem Kan Kfuürsten Bäst" eller nått nu, gällande sexuellt umgänge vinner du med 200 - 0 men jag har träffat många av tjejerna där, och min erfarenhet är att det är mycket missbruk bland tjejerna där och det säger jag inte för svartmåla nått.
Var sätter du på dem när du är i Berlin? Känner du till nått ställe som har samma namn som vår huvudstad? (Där säljs jonk, amfetamin och piller)


Okok.
Men om vi pratar hela området, vid "LSD" stället finns tjejer (??) som är riktigt obehagliga, och de kanske är nån scam med där har jag själv hört priser som €5-€10


Hoppa in i random bil bland alla galningar, från gatan. Menar Berlin har ju ett skyddsnät även för prostituerade, som ger ett visst skydd för tjejerna som saknas på gatan.


Eller får de en lavett och utslängd ur bilen om det är ett riktigt drägg.

Men om vi håller oss till topic: Är gatuhoror populära? Jämfört med det mer kända Artemis tex?
Just att många är unga, och €30 är rätt lite pengar, ger ju en efterfrågan som är svår att missa om man är i kvarteren.

Naturligtvis talar vi gatutjejerna i området.
Jag har redan i flera tidigare inlägg detaljerat och noggrant förklarat en hel del kring gatuprostitutionen i det här området, så jag vill inte upprepa mig på den punkten, men samtidigt vill åter igen påpeka att narkotikabruket och framförallt missbruk av tyngre droger är de flesta tjejerna här förskonade ifrån.
Annorlunda ser det ut på andra ställen, enligt min erfarenhet är det betydligt mer "knark på gatan" bland tjejerna i bla Köpenhamn, Hamburg och Malmö.

Nej, jag menar inte att du svartmålar Kurfürstenstraße och tjejerna där, men jag måste reagera och agera eftersom jag menar att din bild av området och tjejerna är en aning missvisande.
"om jag känner till något ställe som har samma namn som vår huvudstad" - ja, jag vet du menar, men av hänsyn till stället räcker att jag skriver "P-Stockholm"..

De sexuella akterna och allt annat perverst sköter vi i min bil, jag har en andrabil förutom Mercan, det är en rymlig halvkombi med gott om plats i baksätet, dessutom har jag skaffat helt svarttonade rutor (solarplexius) för baksätesrutorna och bakrutan, på framstolarna hänger jag sedan en filt som täcker all insyn framifrån, och vips är bilens baksäte 100% insynsskyddat, - en härlig känsla att kunna parkera var som helst och ha sex utan att någon kan se in.


Angående risken för tjejerna att råka illa ut, så är den ytterst liten, det är mycket, mycket, ovanligt att en torsk ger sig på tjejerna, polisen har också bra koll på området, generellt ligger våldsbrottsligheten på en mycket låg nivå i området, - området klassades tidigare för ett sk.problemområde men många av de tidigare problemen är borta sedan förra året klassas det inte som ett problemoråde längre.

Gatutjejerna är relativt populära skulle jag vilja påstå, men det är ju också många tjejer som är ute och jobbar samtidigt, så konkurrensen mellan tjejerna finns ju där, även om bråk mellan tjejerna är ganska sällsynt faktiskt.
Av förklarliga skäl så ser man väldigt få Berlin-registrerade bilar som kör runt och letar gatutjejer, de föredrar väl anonymiteten som bordeller/lägenheter/internet ger, - för man ska ju ha klart för sig att det syns ju väldigt tydligt vilka bilar som cruisar runt, runt och spanar efter horor.. för även om Berlin är en stor stad så är det ändå lätt hänt att grannen eller arbetskamraten råkar komma där just då
Däremot ser många från bilar med skyltar från angränsande kommuner, framförallt i OHV, OPR, LOS, verkar det finnas många kåta gubbar.
Citera
2017-03-20, 10:16
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7

Nej, jag menar inte att du svartmålar Kurfürstenstraße och tjejerna där, men jag måste reagera och agera eftersom jag menar att din bild av området och tjejerna är en aning missvisande.
"om jag känner till något ställe som har samma namn som vår huvudstad" - ja, jag vet du menar, men av hänsyn till stället räcker att jag skriver "P-Stockholm"..

Måste hålla med här. Jag har inte sett eller träffat någon direkt "narkoman" vid Kurfürstenstraße. Är ingen direkt veteran i det området men testat det och vandrar alltid runt och spanar damerna när jag är i Berlin.

Något som är vanligt, i min erfarenhet i Berlin, är att många tjejer gillar en liten bump kola i näsan. Men det liknar mer en partybrud på helgen än något annat.

Att det är massa narkomaner/heroinister/utslagna på Kurfürstenstraße är rent struntprat i mina erfarenheter. Kanske om man vandrar in i parkerna eller skumma ställen. Men där har jag aldrig florerat.
Citera
2017-03-20, 14:16
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Om man inte får säga svenska tjejer i din undersökning så säger jag negresser då dom måste vara flest.

Vietnamesiska och Thailändska tjejer brukar inte så ofta jobba som luder.

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback