Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-10-20, 18:35
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Skruva du på med dina boxar. Vi lovar att hålla tyst om det.

Nu har jag ingen Sagemcom digitalbox men jag är fortfarande interesserad av det juridiska som dök upp i tråden, jag använder boxer men vägled mig i rätt riktning?
Citera
2023-10-20, 18:38
  #26
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsHunden
Nu har jag ingen Sagemcom digitalbox men jag är fortfarande interesserad av det juridiska som dök upp i tråden, jag använder boxer men vägled mig i rätt riktning?

Ja då får du vända dig till juridikforumet. Jag kan samtidigt även tipsa om psykologi och medicin forumen.
Citera
2023-10-20, 19:22
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ja då får du vända dig till juridikforumet. Jag kan samtidigt även tipsa om psykologi och medicin forumen.

Är du helt jävla dum i huvudet eller vad är det frågan om?

Har du kollat på TS bild? Kolla sedan på startsidan, antagligen inte. Vad vill du mig?
Citera
2023-10-20, 19:25
  #28
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsHunden
Är du helt jävla dum i huvudet eller vad är det frågan om?

Har du kollat på TS bild? Kolla sedan på startsidan, antagligen inte. Vad vill du mig?

TS har ingen bild.
Jag rekommenderar akut inläggning för din del om du vill ha vägledning.

Sedan är tråden 6 år gammal.
Citera
2023-10-20, 19:26
  #29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
TS har ingen bild.
Jag rekommenderar akut inläggning för din del om du vill ha vägledning.

Sedan är tråden 6 år gammal.

TS har visst en bild på sin box. Läs tråden.
Citera
2023-10-20, 19:28
  #30
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsHunden
TS har visst en bild på sin box. Läs tråden.

Ja du menar så. Jag rekommenderar ändå inläggning där du kan ta upp ditt boxproblem med en kunnig doktor så blir du garanterad rätt vägledd.
Citera
2023-10-20, 19:38
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ja du menar så. Jag rekommenderar ändå inläggning där du kan ta upp ditt boxproblem med en kunnig doktor så blir du garanterad rätt vägledd.

Ja, nu blev allt bra igen.

Det lär förbli ett mysterium där en ville byta hårddisk och sedan en annan som svarar om dekodlagen och sedan visar det sig att en åklagare är på startsidan på länken där bilden finns till sagemcom boxen men det lär förbli en olöst gåta för oss alla och samtidigt i veckan dömdes två iptv kungar och sedan var den sagan slut

Jag skall söka vidare på hur man byter hårddisk i boxers Sagemcom boxar det var ju den faktiska anledningen till att jag kom till denna tråden: https://www.boxer.se/tv/hardvara/sagemcom-rt90
__________________
Senast redigerad av StackarsHunden 2023-10-20 kl. 19:52.
Citera
2023-10-20, 19:54
  #32
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsHunden
Ja, nu blev allt bra igen.

Det lär förbli ett mysterium där en ville byta hårddisk och sedan en annan som svarar om dekodlagen och sedan visar det sig att en åklagare är på startsidan på länken där bilden finns till sagemcom boxen men det lär förbli en olöst gåta för oss alla och samtidigt i veckan dömdes två iptv kungar och sedan var den sagan slut

Jag skall söka vidare på hur man byter hårddisk i boxers Sagemcom boxar det var ju den faktiska anledningen till att jag kom till denna tråden: https://www.boxer.se/tv/hardvara/sagemcom-rt90

Bra, då är vi helt överens =)
Citera
2023-10-20, 20:24
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Bra, då är vi helt överens =)

Helt klart! Nu när vi är överens kan jag börja min resa genom Påskhålets Väktarport och utforska andra världar och dimensioner. Medan jag skuttar iväg mot det okända, kommer du att vara vår planetens väktare av porten. Må mina skutt föra mig mot nya äventyr, och må du vaka över vårt rikes ingång!

Kaninhoppning. Ge AI en chans.

Boxer
__________________
Senast redigerad av StackarsHunden 2023-10-20 kl. 20:28.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback