Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 12:41
  #1
Medlem
Visste verkligen inte var jag skulle lägga upp den här fliken men men..

Sitter och gör ett På Spåret till en grupp på 13-19 åringar som jag ska ha imorgon kväll och destinationen är Halmstad jag har alla ledtrådar förutom 4 poäng ledtråden.

kom gärna med förslag! det är helt okej att komma med förslag till de andra också

tack!
Citera
2017-03-16, 12:51
  #2
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggisy
Visste verkligen inte var jag skulle lägga upp den här fliken men men..

Sitter och gör ett På Spåret till en grupp på 13-19 åringar som jag ska ha imorgon kväll och destinationen är Halmstad jag har alla ledtrådar förutom 4 poäng ledtråden.

kom gärna med förslag! det är helt okej att komma med förslag till de andra också

tack!

Var börjar resan? Kan du nämna vad du skrivit på övriga ledtrådar, lättare att ge tips då.
Citera
2017-03-16, 12:59
  #3
Medlem
knullklassons avatar
Gyllene Tider, Tylösand, HBK, Kärleken << Där har du lite som du kan använda dig av.
Citera
2017-03-16, 13:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Var börjar resan? Kan du nämna vad du skrivit på övriga ledtrådar, lättare att ge tips då.
10p Vi börjar vår resa med att röra oss mot golfens huvudstad, stråbyn (halmstad) har över sammanlagt 1500 golfhål.

8p på sommaren så fylls stränderna utanför staden, där har man spelat in en realityserie. (tylösand, kungarna av tylösand)
Stadens fotbollslag spelar sina hemmamatcher på sin gamla trotjänare till arena, örjans vall.

6p Staden som ligger mitt emellan två av sveriges största städer har odlat talanger som Linnea henriksson i musik och Fredrik Ljungberg i fotboll.
Citera
2017-03-16, 13:12
  #5
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggisy
10p Vi börjar vår resa med att röra oss mot golfens huvudstad, stråbyn (halmstad) har över sammanlagt 1500 golfhål.

8p på sommaren så fylls stränderna utanför staden, där har man spelat in en realityserie. (tylösand, kungarna av tylösand)
Stadens fotbollslag spelar sina hemmamatcher på sin gamla trotjänare till arena, örjans vall.

6p Staden som ligger mitt emellan två av sveriges största städer har odlat talanger som Linnea henriksson i musik och Fredrik Ljungberg i fotboll.

4p Här mynnar Nissan ut i Kattegat och Östra stranden var tidigare ett hett resmål för smålänningar.
Citera
2017-03-16, 22:08
  #6
Moderator
Siegfrids avatar
Stadsplanering, infrastruktur och arkitektur --> Rollspel och Sällskapsspel
/Moderator
Citera
2017-03-17, 01:21
  #7
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Gyllene Tider, Tylösand, HBK, Kärleken << Där har du lite som du kan använda dig av.
Kärleken... Var det inte tre gårdar, Tron, Hoppet och Kärleken? Borde man kunna använda. Samt menige Karlsson och hans kamrater.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback