Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-01, 02:12
  #61
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Med tanke på att det är så lång tid kvar så hade jag väntat tills någon månad innan det är dags. Undvik andrahandsmarknaden bäst fan det går, det lär släppas extrabiljetter/ej uthämtade biljetter osv.

Stämmer, ett säkert kort är att kolla dagarna innan konserten. Har alltid kunnat hitta biljetter då.

I somras skulle jag se U2 på Metlife stadium o hade bara biljett till en av spelningarna. Dagen innan satt jag på en pizzeria och åt lunch o kollade ifall det fanns biljetter. Det gjorde det och lyckades knipa ståplats, till en spelning som stått som slutsåld länge.

Har flera andra exempel på detta, men det är det senaste från i år.
Citera
2018-01-23, 04:15
  #62
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Vilka låter kommer att liras?

En dröm vore ju att återuppleva Live Shit, någon av de tre spelningarna.

En hel del från Hardwired, vilket dom gör riktigt bra. Rysningarna som Now that we're dead ger live är obeskrivliga.
Citera
2018-03-09, 08:24
  #63
Medlem
mrharakiris avatar
Det finns biljetter att köpa nu, i alla fall till den 5/5. Knep precis 2 platser!
Citera
2018-03-11, 11:17
  #64
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Det finns biljetter att köpa nu, i alla fall till den 5/5. Knep precis 2 platser!

Släppte de extrabiljetter?
Citera
2018-04-16, 06:29
  #65
Medlem
Bajsaren789s avatar
Nån som har ett bra tips på att få tag på biljetter till den 7/5? Är det kolla andrahandsmarknaden (finns knappt några där vad jag har sett) eller ska jag ha lite is i magen och vänta och se om dom släpper några extrabiljetter?
Citera
2018-04-17, 18:47
  #66
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaren789
Nån som har ett bra tips på att få tag på biljetter till den 7/5? Är det kolla andrahandsmarknaden (finns knappt några där vad jag har sett) eller ska jag ha lite is i magen och vänta och se om dom släpper några extrabiljetter?

Har läst att de kollat leg på vissa personer. Är personliga biljetter. Så det kan vara lite riskabelt.
Citera
2018-04-19, 13:10
  #67
Medlem
Bajsaren789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Har läst att de kollat leg på vissa personer. Är personliga biljetter. Så det kan vara lite riskabelt.
Jo det vet jag, men enligt livenation så går det bra om första köparen antingen är med vid insläppet och uppvisar leg, eller att man har en kopia på dennes leg så ska det inte vara några problem att komma in.
Citera
2018-04-20, 09:52
  #68
Medlem
Bajsaren789s avatar
Sådärja, biljetter fixade! Vi ses där grabbar!
Citera
2018-04-20, 10:12
  #69
Medlem
Sålde precis mina 2 biljetter till någon här på forumet för ordinarie pris, tack för snabb och smidig affär!
Citera
2018-04-20, 12:46
  #70
Medlem
Big Bosss avatar
Fick tag i ståplats till 7'e maj. Blir gött att se Metallica även denna turné! Senast i Globen var det sjukt bra.
Citera
2018-04-23, 14:39
  #71
Medlem
Cosmic Kids avatar
Ser att det är för mig ett helt okänt och ointressant förband. Tid på biljetten verkar vara 19:30, ska man tro att Metallica går på kring 21:00? Tror jag nöjer mig att dyka upp lagom till avspark.
Citera
2018-04-23, 18:58
  #72
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmic Kid
Ser att det är för mig ett helt okänt och ointressant förband. Tid på biljetten verkar vara 19:30, ska man tro att Metallica går på kring 21:00? Tror jag nöjer mig att dyka upp lagom till avspark.

Troligtvis. Skulle nog gissa på förbandet går på tidigast 19.30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback