Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Anders Borg verkar vara kvinnan i den relationen. Varför förnekade de att han gjort helikoptern på en fest?
Hur fan ser Dominika ut I nyllet? Är hon konstant täppt I näsan?
Det är p.g.a. lojaliteten de pratade om som hon förnekar. Om det nu inte ägt rum, varför har aldrig något liknande handlat m Löfven exempelvis? Det har visst hänt.
Det är den där jävla tungan som hon tar ut minst en gång per mening som får en att bli helt galen. I övrigt tycker jag inte att hon är snygg trots att hon inte har något avvikande drag. Samma med hennes dotter som hon själv beskriver som oerhört vacker, medan jag tycker att dottern är bara medioker trots att hon med inte har några avvikande ansiktsdrag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Tänk om ingen? eller båda är mannen i förhållandet.
Hennes nylle ser rätt okay ut. Jenny däremot ser för jävlig ut i kort hår, hon ser än
mer ut som en fågel då.
Det var sättet han rapporterades gjort helikoptern på som var fel! enligt Dominika
Jaha nu blev paren bästa vänner för livet här som vanligt, tack vare tv
Som jag förstod det så menade hon att det inte hänt överhuvudtaget, inte hur det rapporterats om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Abelssun
Anders Borg, vilken cuck och toffel!
Jag skulle vilja säga att han är oerhört romantisk, så vill jag att min man ska vara och så är jag själv med. De verkar vara superlyckliga ihop.