Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-15, 13:53
  #1
Avstängd
AutistiskeBarrons avatar
Har ett problem med en idag nyköpt Logitech G502. Har laddat ner Logitechs mjukvara för möss men har inte pillat runt där då jag inte vet vad fan jag gör, men den funkar helt perfekt när jag ska surfa eller bara klicka runt på datorn. När jag ska spela Dota 2 så beter den sig stundtals underligt, vänsterklicken fungerar inte alltid.

För er som spelar spelet: när jag ska döda ett creep så trycker jag inte alltid på själva creepet utan jag trycker på A och sedan vänsterklick på marken intill creepet. Detta går inte alltid att göra på min nya mus.

Tankar? Förslag?
Citera
2017-03-15, 20:22
  #2
Avstängd
AutistiskeBarrons avatar
Har löst sig, visade sig vara fel på datorn. Tråd kan låsas
Citera
2017-03-15, 21:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Har löst sig, visade sig vara fel på datorn. Tråd kan låsas

Fel på datorn ? :s
Citera
2017-03-15, 22:18
  #4
Avstängd
AutistiskeBarrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens86
Fel på datorn ? :s

Ja alltså, kopplade in den i en annan dator där den funkar felfritt.
Citera
2017-03-16, 00:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Ja alltså, kopplade in den i en annan dator där den funkar felfritt.

Kolla annars i enhetshanteraren om du har strömspars funktionen på den aktiverad. Inget ovanligt att den funktionen skapar stora problem i spel o annat. De kan hända att du får en viss fördröjning pga detta . Eller att den inte alltid reagerar när den ska. Vet de finns på tangentbord men kanske inte mössen . Finns även för usb huben som går o stänga av vissa av dem . Se om de löser problemet 😊
__________________
Senast redigerad av Jens86 2017-03-16 kl. 00:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback