Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-20, 13:24
  #61
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Om några veckor är det dags för Zsa Zsa Gabors 102årsdag, men likt förbaskat har SVT inte ordnat med några minnesprogram! Varför fortsätter man denna kränkande behandling av Zsa Zsa?
Citera
2019-01-21, 11:31
  #62
Medlem
LagomLats avatar
Utan att lägga några moraliska aspekter på det hela, så beror det antagligen på att Zsa-Zsa dansat med Adolf Hitler TVÅ gånger (en gång hade varit svårsmält, men två är definitivt över gränsen)

Att hon var Judinna hjälper tyvärr inte saken, SVT brände sig rejält när dom Uppmärksammade Zarah Leander,.

Sedan dess är SVT mycket försiktiga med kvinnor vars förnamn börjar på Z

LL
Citera
2019-06-04, 11:24
  #63
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Provade att skicka ett nytt mail, men inget hände! Har de verkligen rätt att ignorera folk så där?
Citera
2019-06-04, 18:20
  #64
Medlem
moralhoras avatar
Misströsta inte Sonny - nu är vi två som känner oss kränkta över SVTs förbipasserande av Zsa Zsa Gabors födelsedag! Eller för den delen, samtliga Gabor-systrar! De borde köra en special
Citera
2019-06-05, 01:26
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Misströsta inte Sonny - nu är vi två som känner oss kränkta över SVTs förbipasserande av Zsa Zsa Gabors födelsedag! Eller för den delen, samtliga Gabor-systrar! De borde köra en special
NBA-stjärnan Billy Gabor avled igår, 97 år gammal. Var han möjligen släkt med Zsa Zsa? En kusin eller liknande? Han hade ju onekligen åldern inne och "Gabor" är väl inte ett supervanligt efternamn?

https://www.syracuse.com/orangebaske...age-of-97.html

Frågan är ifall ett sådant sammanträffande skulle kunna sätta press på SVT, att de genom att upmärksamma Billys aktuella frånfälle skulle få en intäkt för att gära något om Zsa Zsa?
Citera
2021-10-28, 12:56
  #66
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Då jag inte fått något svar från SVT trots flera års väntan så har jag ånyo skrivit till dem och bett dem redogöra för mig varför de utsatte mig för denna oerhört traumatiska kränkning! Jag förväntar mig ett svar och en ursäkt från högsta ledningen!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback