Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-15, 09:18
  #37
Medlem
de.Montforts avatar
Nu kanske hon bestämmde träff med en kran .

Hon valde att träffa killen och hon valde att testa amfetamin case closed.
Citera
2017-03-15, 09:38
  #38
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshMilk
Vilken tråd är det du syftar på? Väldigt intressant!


(FB) Upplands Väsby: 29-åriga Madelene, försvunnen 2015-11-06, funnen död (2016-02-08)

Allt stämmer in väldigt bra.
Citera
2017-03-15, 13:54
  #39
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Det kunde varit värre. Hon kunde blivit nazist.
Eller ännu värre. Hon kunde blivit sverigedemokrat.
Citera
2017-04-24, 13:14
  #40
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yiy
Vad leder till att folk träffas via flashback? Det enda jag kan föreställa mig är att de som regelbundet besöker just drogforumet kan bilda en sorts vänskap på någon nivå, som kan leda till att man träffas.. hur annars? efter lite bråk i integration & invandring?

Ptja för mig ledde det till ett seriöst förhållande, vi har varit tillsammans i 2,5 år nu och bor ihop sen ett och ett halvt år.

Dock så var det inte genom att vi skrev mycket i samma forumdelar som gjorde att vi fick kontakt utan det var via andra FB'are, random kontakter man har på Skype.

Edit: Kan ju tillägga att vi inte sätter några nålar för att injicera varandra med diverse substanser.
Sen har vi bägge haft perioder då vi använt droger innan vi träffades. Eller ja vi var bägge typiska internet-knarkare.
Vi har tagit droger tillsammans men ett väldigt fåtal gånger, max 3-4ggr och nu gör vi det aldrig, det kändes bara helt fel och våra preferenser när det kommer till droger/rus etc men vi har bägge lagt det mesta på hyllan och har "normala" liv, vafan nu det är.

Sen är väl den övriga umgängeskretsen en rätt betydande faktor, om man umgås med andra som vet vart man köper eller själva har tillgång till droger är det betydligt svårare att komma bort från det kan jag tänka mig.
__________________
Senast redigerad av ambigue 2017-04-24 kl. 13:36.
Citera
2017-04-26, 00:21
  #41
Medlem
Ziayas avatar
Men alla vet att det börjar med flashback och slutar med att du ligger där (typ i en buske) med nålen i armvecket.
Citera
2017-08-06, 17:03
  #42
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Det fattar väl vem som helst att det inte är Flashback som är anledningen att hon knarkar..slå upp öppna dörrar.

Tror inte programmets budskap är att slå ner på Flashback och då känner jag dessutom Ophelia.
Haha, vem fan är du då
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad är det för dejtingtjänst dom pratar om? Är det IRC-servern som åsyftas eller vad?
Nä, Sigge drog till med det där själv. Jag sa ju att det var via en vanlig FB-träff.
Citat:
Ursprungligen postat av Juliusdread
(FB) Upplands Väsby: 29-åriga Madelene, försvunnen 2015-11-06, funnen död (2016-02-08)

Allt stämmer in väldigt bra.
Nä, jag lever och fittungen som satte pannan lever dessvärre också
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback