Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-14, 13:24
  #1
Medlem
Igår gjorde jag en brsötföretoring.. lite smågroggy men mår oförskämt bra! (Kan ju vara tabletterna..)

På dag nr 6, (söndag) skall jag på spelning. Att stå längst fram fattar jag ju är en dålig ide. Men jag lan sträcka armar å röra mig rätt bra. Tänkte ut och ta en promenad då jag är rastlös..
men hur som helst, äter celebra, alvedon och axucontin morgon och kväll. Fått Oxynorm jag kan ta vid behöv, jag tog en i natt.
Om jag vill ta 2-5öl på söndag, hur funkar det med medicinerna?
Hur länge bör jag vara utan medicin annars?
När jag äter benzo måste det gå 72timmar för mig innan jag tål alkohol. Dessa (förutom alvedon) har jag aldrig tagit innan och vet inte riktigt vad dom gör eller hur det fungerar.
Jag vill inte förstöra något, och söker inget rus.. men längtat efter spelningen.

Och kan dessa mediciner göra man går upp i vikt? 2,4kg på ett dugn?' Visst 700gram bröst (ihop) men vad är resten? När försvinner det?!

Och när kan man ha sex efteråt? Antar man inte kan ligga på dom på några veckor.. men sida eller bakifrån? Läste något om pulsen?
Men den går väll upp om jag går ut och går med..

Nån här som vet? Hoppas
Citera
2017-03-14, 13:44
  #2
Medlem
Ingen av dina mediciner bör väl blandas med alkohol. Jag skulle alltså vara nykter. Eller kolla med din läkare om vad dom säger? Tex skippa en dag.
Citera
2017-03-14, 13:45
  #3
Medlem
Livsfarliga tabletter att blanda med alkohol. Väldigt starka, ta dem absolut inte i onödan.
Citera
2017-03-14, 14:32
  #4
Medlem
ischs avatar
Varför inte ställa dessa frågor till din läkare istället?
Citera
2017-03-14, 14:46
  #5
Medlem
Nu vill jag ju ej blanda.. utan undra när man skall sluta för kunna ta några öl..
glömde fråga, och redan ringt om så mkt annat.. och tänkte nän här kanske vet?

Och sex frågan tycker jag är obekväm att fråga.
Citera
2017-03-14, 15:04
  #6
Medlem
pampampam12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet87
Igår gjorde jag en brsötföretoring.. lite smågroggy men mår oförskämt bra! (Kan ju vara tabletterna..)

På dag nr 6, (söndag) skall jag på spelning. Att stå längst fram fattar jag ju är en dålig ide. Men jag lan sträcka armar å röra mig rätt bra. Tänkte ut och ta en promenad då jag är rastlös..
men hur som helst, äter celebra, alvedon och axucontin morgon och kväll. Fått Oxynorm jag kan ta vid behöv, jag tog en i natt.
Om jag vill ta 2-5öl på söndag, hur funkar det med medicinerna?
Hur länge bör jag vara utan medicin annars?
När jag äter benzo måste det gå 72timmar för mig innan jag tål alkohol. Dessa (förutom alvedon) har jag aldrig tagit innan och vet inte riktigt vad dom gör eller hur det fungerar.
Jag vill inte förstöra något, och söker inget rus.. men längtat efter spelningen.

Och kan dessa mediciner göra man går upp i vikt? 2,4kg på ett dugn?' Visst 700gram bröst (ihop) men vad är resten? När försvinner det?!

Och när kan man ha sex efteråt? Antar man inte kan ligga på dom på några veckor.. men sida eller bakifrån? Läste något om pulsen?
Men den går väll upp om jag går ut och går med..

Nån här som vet? Hoppas


Hej,

Jag hade definitivt hoppat att dricka alkohol just den kvällen. Vänta tills du är klar med medicinerna. Sjukt onödigt, men gå på spelningen endå såklart.

Vid sex kan du ligga på rygg eller sidan eller doggy.

Måste ju "provköra" nya pattarna?
Citera
2017-03-14, 17:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pampampam12345
Hej,

Jag hade definitivt hoppat att dricka alkohol just den kvällen. Vänta tills du är klar med medicinerna. Sjukt onödigt, men gå på spelningen endå såklart.

Vid sex kan du ligga på rygg eller sidan eller doggy.

Måste ju "provköra" nya pattarna?

Ja de är ju ett tag kvar.. första dugnet nu och inte tagit något sen 9 i morse..
men tänker om jag ej behöver smärtstillande.. så är de ju kvar ett tag ändå.. brukar dom gå ur efter 1 dugn eller 3? Sen jag kom hem igår.. ja ett dygn sen.. har jag tagit en oxynorm.. så känns som jag mår rätt bra..
Citera
2017-03-16, 12:53
  #8
Medlem
15minFames avatar
Det är en ganska stor operation. Så varför ens gå på en spelning bara några dagar senare när du riskerar att riva upp stygn och dessutom dricka alkohol?

Tvivlar på att någon svar här får dig att tänka om så kan bara önska dig lycka till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback