Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-13, 21:40
  #13
Medlem
Fistpumps avatar
Jag vet inte hur mycket vitt ris en 31-årig kvinna kan äta dagligen utan att gå upp i vikt.

Om du inte vill gå upp i vikt tycker jag att du ska vara försiktig med snabba kolhydrater som vitt ris. Själv känner jag att mitt socker- och kolhydratsug ökar markant när jag äter just socker eller kolhydrater.
Citera
2017-03-13, 22:02
  #14
Medlem
Vilken typ av ris är det som diskuteras? Det är väl stor skillnad på ris och ris?
Citera
2017-03-13, 23:13
  #15
Medlem
kodsnickrarns avatar
Haha jag tolkade ris som björkris när jag läste rubriken och tänkte wtf!!!

/k
Citera
2017-03-14, 01:34
  #16
Medlem
Man kan äta hamburgare till frukost, pizza till lunch, fläskkotletter till middag och en tårta till kvällsmat varje dag.
Det gäller bara att man gör av med skiten också och fyller i med andra ämnen som behövs.

Mår man bra av en sådan diet? Knappast, men du KAN förbränna den om du nu tycker om att svettas fläsk.
Citera
2017-03-14, 10:53
  #17
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnickrarn
Haha jag tolkade ris som björkris när jag läste rubriken och tänkte wtf!!!

/k

Jo, var inte riktigt vaken, så tänkte själv något liknande

http://www.expressen.se/nyheter/kvin...sk-av-scheike/
Citera
2017-03-14, 12:14
  #18
Medlem
De senaste rönen säger ju att man ska äta sparsamt av ris då det innehåller arsenik så varför äta det varje dag ? Tacka vet jag vanliga hederliga potatisen ! Hellre några kilo för mycket än att se ut som en utmärglad person , speciellt på äldre dagar.
Citera
2017-03-14, 18:29
  #19
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hur många dl ris kan en 31 årig kvinna äta per dag utan att gå upp i vikt?

"Hur mycket pengar kan en kvinna på 31 år spendera per dag utan att bli skuldsatt?". Det saknas så otroligt många faktorer för att kunna svara på din fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback