Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-13, 11:26
  #1
Medlem
Finns det någon indier här som kan hjälpa mig med mitt problem?
Jag har nyss blivigt Global Elite på csgo men jag har ett problem och det är att jag inte längre kan spela mm det finns inga matcher tillgänliga jag har väntat över 3 timmar på alla maps utan att hitta någon match, det blir samma sak men kompisar när vi är i samma lobby, jag har ingen historia av Vac och jag har prime och över 3000 timmar, tacksam för svar
Citera
2017-03-13, 11:53
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrlandsStolthet
Finns det någon indier här som kan hjälpa mig med mitt problem?
Jag har nyss blivigt Global Elite på csgo men jag har ett problem och det är att jag inte längre kan spela mm det finns inga matcher tillgänliga jag har väntat över 3 timmar på alla maps utan att hitta någon match, det blir samma sak men kompisar när vi är i samma lobby, jag har ingen historia av Vac och jag har prime och över 3000 timmar, tacksam för svar

Råkat ändra max fps för MM till typ 2?
Kontakta supporten annars.
Citera
2017-03-13, 11:54
  #3
Medlem
lustigpersons avatar
Något knasigt i configen antagligen. mm_dedicated_search_maxping kanske.
Citera
2017-03-13, 12:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lustigperson
Något knasigt i configen antagligen. mm_dedicated_search_maxping kanske.
Jag ska försöka att kolla om jag hittar problemet, jag har instalerat om cs nu så vi får se
Citera
2017-03-13, 12:10
  #5
Medlem
JaffarDenGodes avatar
Gå in på Game settings och kolla vad din max tillåtna ping är... prova dra upp den!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback