Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-13, 20:34
  #25
Medlem
Blumensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnsven
Löfven fortsätter ljuga om invandringen
Jag tror inte han ljuger medvetet.

Han har som Åkesson konstaterat kidnappats av sossarna. Sedan säger dom till honom vad han ska säga eventuellt med hjälp av ett papper han fått. Han förstår inte själv skillnaden mellan lögner, propaganda och fakta som han erhåller från S-kulisserna.

Han är själv intelektuellt oförmögen att formulera egna åsikter baserade på fakta. Å andra sidan behöver han inte heller det som varande S-marionett.
Citera
2017-03-14, 05:52
  #26
Medlem
Så inkapabel är Löfven inte. Han vet vad han gör just nu. För att lugna ett växande motstånd låssas han att Sverige stängt gränserna, börjat ställa krav på invandrarna, utvisar de som får nej, mm. Allt är bara ord, inte följt av handling. Kanske är det inte ens ovilja, utan bara oförmåga.
Citera
2017-03-22, 07:25
  #27
Medlem
Nu tar SvD upp det som jag lyft i denna tråd, att Sverige inte alls ligger på EU:s lägstanivå, som Löfven lögnaktigt påstår. Vi ligger fortfarande i topp tio.
Citera
2017-03-22, 07:31
  #28
Medlem
Och jag kallar det Löfven gör för att ljuga. SvD använder ordet "lura".

"Men man kan inte säga, som regeringen, att vi ligger på ”EU:s miniminivå”. Då lurar man väljarna."
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback