Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-12, 23:59
  #1
Medlem
Gavin McInnes åkte till Israel och postade en massa cuck videos som jag inte ens vill länka till. Men nu när han är tillbaka tycks han ha fått en uppenbarelse. Se följande klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=3aJGEOOwzEg

Man bör tänka på att Lauren Southern lämnade Rebel Media för någon vecka sedan, eller nu i veckan. Kan det ha haft att göra med israelresan?

Jag undrar om det här signalerar något nytt eller om det är ett spel av något slag som jag inte förstår. Jag fattar inte hur man kan posta pro-israeliska klipp på måndag och följa upp med antisemitiska klipp på tisdag. Vad är det som pågår?

(Jag har för mig att vår egen svenske Chr*****n W*stl*ng hade samma typ av uppenbarelse, om jag inte blandar ihop honom med någon annan. Han åkte till Israel som en kontrajihadist och kom tillbaka som en antisemit.)
__________________
Senast redigerad av Dejad 2017-03-13 kl. 20:46. Anledning: Maskning av namn på trådstartares önskan.
Citera
2017-03-13, 00:14
  #2
Medlem
akzags avatar
They will shut him down very soon indeed, sorligt.
Citera
2017-03-13, 02:02
  #3
Medlem
vonbrixens avatar
Jag har ingen aning om vem denna människa är, är det någon form av satir? Han verkar ta väldigt lätt på saken, men det han säger är ju logiska självklarheter som vem som helst kan förstå(fler "förintelser" än judar) men samtidigt nyttigt att påpeka.

Verkar dock, om det är seriöst, vara ett ganska vagt uppvaknande då han fnissar och kallar sanningssägare för knasiga högerextremister, jag får känslan av att den här personen bara vill vara lite "inne" och kontroversiell..
Citera
2017-03-13, 03:21
  #4
Medlem
Antagonist88s avatar
Nu innan ni börjar prisa honom kan ni kolla in detta. Han tog det blåa pillret.
Citera
2017-03-13, 14:59
  #5
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Nu innan ni börjar prisa honom kan ni kolla in detta. Han tog det blåa pillret.
Tolkning baserad på det svaret:
Citat:
When I posted the video of McInnes exposing the Jews, I suggested that there were two possibilities for his statements exposing the Jews:

1) Either he was encouraged to make the statements by Ezra Levant in an attempt to regain credibility for McInnes and Rebel Media after losing thousands of subscribers for their attack on the Alt-Right and their blatant shilling for Israel.

Or:

2) He was actually being honest about his feelings, in an attempt to be edgy and filterless, after having a few bottles of wine. -- And after feeling the intense social-pressure of being relentlessly bullycided by the Alt-Right for selling out and being a shabbos-cuck.

Well, it looks like we have our answer. -- McInnes was being serious when he exposed the Jews.

Because it's pretty obvious that the Jews have gotten to McInnes and forced him to backpedal completely. (Or he sobered-up and realized what he'd done)

If McInnes' video had been a con-job by the Jews to gain the confidence of the Alt-Right, then McInnes wouldn't be backpedaling and doubling-down on his attacks on Alt-Right "Nazis".

And McInnes isn't even backpedaling with the standard, forced apology that the Jews always demand. -- He's actually attempting to gaslight people into believing that he never said the actual words that he's on video saying.

This obviously isn't going to work, and we can be pretty confident that the Jews are still going to demand an apology video from McCuck.
http://bbs.dailystormer.com/t/gavin-...atements/91346
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback