Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-03-12, 17:59
  #1
Medlem
Tjena allihopa ska nu berätta om min Ecstasy tripp som jag och 2 andra polare var med om

Substans: Ecstasy
Ålder: 20
Kön: Kille
Vikt: 75kg
Tid: 2-3h

Varnar redan nu att jag är dålig på att förklara och är lite dizzy just nu när jag skriver detta.
Stavfel kan ni nog också hitta men men detta är iallafall våran Ecstasy tripp.

Började dagen helt vanligt vaknade upp och gjorde frulle satte mig sedan vid datorn och spelade o lyssnade på musik hela dagen fram tills kl 16:00
Då jag och en av min kompis kommer på att vi vill ta Ecstasy idag.

Typ vid 20:00 så drar jag in till stan för o fixa lite Ecstasy
ungefär vid 22:00 har vi fixat 3st Ecstasy.
23:00 Är jag och min ena kompis som vi kan kalla för G hemma hos min andra kompis B
10 minuter senare så har vi alla poppat en varsin

23:30 Så går vi ut och kickar en gås medan vi väntar på att Ecstasyn ska poppa

Ungefär vid 00:00 så börjar Ecstasyn kicka igång för oss alla
Jag märker hur min hörsel bara blir högre och tydligare och får också värsta gåshuden på armarna.
Pratsamma blir vi alla 3

Efter ett tag så börjar hela synen att skaka och typ snurra, vart sedan hur hyper som helst o började att kuta runt och skrika typ haha

Vid 01:00 så går vi alla 3 ut och röker en till holk

Efter 10 minuter så är vi inne igen och då blir vi alla 3 hur varma som helst och börjar ta av oss våra tröjor, efter de så slår vi igång musik och märker då hur fint de låter. Började att dansa med konstiga moves väldigt rykkiga och snabba rörelser och, allting som jag tog på eller kom åt var hur skönt som helst speciellt en själv allting på kroppen kändes väldigt skönt att ta på.
Vi satt sedan och snackade om allt mellan himmel och jord det tog aldrig liksom stop man fick nya tankar varje sekund och sa precis allting man tänkte på.
Vid detta tillfälle så har jag 0% tidsuppfattning 1 timme kändes som 5 minuter tiden bara flög förbi.

Ungefär vid 02:30 så drar vi och fixar något att äta som finns hemma hos min kompis B.
Väl inne och fixar käk så märker vi alla hur våran Ecstasy slutar verka.
Pang sa det bara så gick den ur.

Vid 03:00 så går vi tillbaka ut i stugan vi alla skulle sova i, vi börjar mecka en till joint som vi röker där inne. Efter det så börjar vi käka och gör om denna visa flera gånger till, meckar en joint äter och gör så igen tills att klockan blivit 05:00

Då börjar vi bädda ner oss för att sova.

Vaknar upp vid 09:00 och de första vi gör är att rulla en skit fet joint som vi sedan rökte inne i stugan. Efter det ligger vi helt döda i stugan och små äter och rullar flera holkar som vi sedan röker.

Vid 16:00 så kommer min polares farsa och hämtar oss med bil

Hemma efter 30 minuters bilresa startar jag datorn och skriver det här.

Det här var min upplevelse på E och har försökt o berättat så tydligt som det går, har ni något ni undrar över eller vill att jag ska lägga till är det bara att säga till.

PeaceOutBye









Tiden går fort när man har kul
Citera
2017-03-12, 18:08
  #2
Medlem
Hassan13371s avatar
Inte testat själv men det lät nice!!!

Önskar jag hade en stuga att kunna dra ut till..

Nästa gång för ni köra ta med några kåta tjejer
Citera
2017-03-12, 18:35
  #3
Medlem
Kul, var det första gången eller har du droppat förut?

Saknar lite känslor, minns första gången jag tog jag bara låg i sängen och det kändes som hela kroppen fick "orgasm" låg och skakade i sängen typ. Och ögonen rullar uppåt och man bara mår hur bra som helst, inga bekymmer och problem det enda som finns är lycka här och nu jag har aldrig någonsin känns den här känslan förut och den är så jävla underbar att man bara vill må så här för evigt.

Det är väldigt svårt att beskriva känslan, dagen efter tänkte jag att "igår var den bästa dagen i mitt liv" fast jag bara hade suttit och rökt cig/legat i sängen typ. Jag vet ju att det i verkligheten bara är ett kemiskt framkallat rus, men man mår så bra för stunden så man vill bara ha mer och meeeer.

Riktigt farlig drog ecstacy!
Citera
2017-03-12, 19:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Inte testat själv men det lät nice!!!

Önskar jag hade en stuga att kunna dra ut till..

Nästa gång för ni köra ta med några kåta tjejer


haha ja nästa gång får man försöka få med sig några tjejer de vore jävligt nice då man blir så himla kärleksfull
Citera
2017-03-12, 19:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Kul, var det första gången eller har du droppat förut?

Saknar lite känslor, minns första gången jag tog jag bara låg i sängen och det kändes som hela kroppen fick "orgasm" låg och skakade i sängen typ. Och ögonen rullar uppåt och man bara mår hur bra som helst, inga bekymmer och problem det enda som finns är lycka här och nu jag har aldrig någonsin känns den här känslan förut och den är så jävla underbar att man bara vill må så här för evigt.

Det är väldigt svårt att beskriva känslan, dagen efter tänkte jag att "igår var den bästa dagen i mitt liv" fast jag bara hade suttit och rökt cig/legat i sängen typ. Jag vet ju att det i verkligheten bara är ett kemiskt framkallat rus, men man mår så bra för stunden så man vill bara ha mer och meeeer.

Riktigt farlig drog ecstacy!


Har tagit E en gång förut men den var inte desamma som denna gång, hade en orgasm i kroppen hela tiden för verkligen allting var hur skönt som helst, satte mig t.ex på en träbänk som är hård fast när jag satt på den så kändes de om att jag satt på ett moln mitt uppe i luften och mådde hur bra som helst.
sant de du säger ecstasy är verkligen en farlig drog så man lär hålla sig i skinnet om man ska hålla på
Citera
2017-03-12, 19:49
  #6
Medlem
Hassan13371s avatar
Ni satte inte på lite porr under ruset? no homo - kan ha varit jefligt porrigt!
Citera
2017-03-13, 22:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Ni satte inte på lite porr under ruset? no homo - kan ha varit jefligt porrigt!


Haha nej det gjorde vi inte men nästa gång ska man nog pröva det
Citera
2017-03-14, 05:39
  #8
Medlem
uh-huhs avatar
Hade en spontanare Torsdag-söndagen den 2-5e då vi bland annat sköt tjack,heroin,ecstasy,lsd,ikto,stavar m.m både vid olika tillfällen men också i en cp cocktail bestående av lsd,tjack,iktrovil och e )men vem orkar skriva en rapport(speciellt om det bara handlar om en kväll eller bara ett en knasig sak uppstod lixom och i detta fallet uppstod inget speciellt verkade det som) ?

1/5 knarkluder får din knark recension.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback