Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-12, 04:14
  #1
Medlem
Man har ju hört att en råtta skulle välja ladd över samlag och mat. Det gör mig lite osäker på om jag verkligen vill dra ladd eller om vanligt tjack är tillräcklig eftersom det ändå har sina fördelar så som att effekten varar längre. De jag undrar är hur stor skillnad det är mellan de två och hur ni skulle jämföra tjacksuget till suget av kokain.
Citera
2017-03-12, 04:16
  #2
Medlem
GanjaFarfars avatar
Bra tjack är bättre än "standard" kokain imo, överlag tycker jag att kokain är överskattat. Visst om du har obegränsad ekonomi kan det säkert vara värt det. Men rusmässigt är det inte värt 4-5ggr pengarna.
Du får väl testa och bilda din egen uppfattning.
Citera
2017-03-12, 04:23
  #3
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Bra tjack är bättre än "standard" kokain imo, överlag tycker jag att kokain är överskattat. Visst om du har obegränsad ekonomi kan det säkert vara värt det. Men rusmässigt är det inte värt 4-5ggr pengarna.
Du får väl testa och bilda din egen uppfattning.

Stämmer. Sen är kola så jävla dyrt, folk som inte har en stadig ekonomi bör inte hålla på med kola.
Så affe är bättre, man får mer utav det för mindre pengar summa.

Refillen på koks är inte värt det.
Citera
2017-03-12, 04:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Bra tjack är bättre än "standard" kokain imo, överlag tycker jag att kokain är överskattat. Visst om du har obegränsad ekonomi kan det säkert vara värt det. Men rusmässigt är det inte värt 4-5ggr pengarna.
Du får väl testa och bilda din egen uppfattning.


Det är ungefär så jag skulle tro också men ett par vänner insisterar på att det är så mycket bättre, problemet är att om jag tycker att det är så bra som de säger kommer inte pengarna räcka så värst länge.
Citera
2017-03-12, 05:17
  #5
Medlem
Kola är en smutsig status drog.
Dyrt och extremt beroende framkallande.

Prova bomba tjack, dra sedan en liten näsa, mecka en holk och rök.
Då blir effekten liknande som kola men både billigare och nyttigare, och jävligt kul/flummigt/konstigt (skugghallisar och skit, musikprogramskruvsugen (turn the knobs)).
Citera
2017-03-12, 09:24
  #6
Avstängd
AkoBakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Kola är en smutsig status drog.
Dyrt och extremt beroende framkallande.

Prova bomba tjack, dra sedan en liten näsa, mecka en holk och rök.
Då blir effekten liknande som kola men både billigare och nyttigare, och jävligt kul/flummigt/konstigt (skugghallisar och skit, musikprogramskruvsugen (turn the knobs)).

Sämsta tipset någonsin. man köper kola och lägger dessa extra hundrinagrna på att få slippa känna sig som en tjackhora efter 3 dagar utan sömn.
Citera
2017-03-12, 10:29
  #7
Medlem
Kokain ska först renas från allt bank och skit så man sitter man extremt rent kokain sedan ska det göras till fribas och rökas, då jävar ska ni få se på återdoseringsbegär och mani blandat med EXTREM eufori.

DET kan man inte med amfetamin, det är helt enkelt två skiljda rus i stort.
Snorar adrig i mig kokain jag köper bara sådär, dom få gånger det åker upp i näsan renar jag det till extrem kvalitativ kokain. Även om folk påstår att dom har 80%igt kokain så har dom aldrig det.. det får du fixa själv. Ditt inhandlade gram kanske bli en 0.2-0.5G i slutändan men EXTREM kvalite. Tyvärr.
Citera
2017-03-12, 11:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkoBako
Sämsta tipset någonsin. man köper kola och lägger dessa extra hundrinagrna på att få slippa känna sig som en tjackhora efter 3 dagar utan sömn.

Hur du känner dig på amfetamin skiter jag i, "högan" varar ungefär 6-7 timmar så ska man ha "uppe sitta kväll" så måste man ändå fylla på, och med cannabis på det så kan man sova redan nästa dag.
Citera
2017-03-12, 13:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Kokain ska först renas från allt bank och skit så man sitter man extremt rent kokain sedan ska det göras till fribas och rökas, då jävar ska ni få se på återdoseringsbegär och mani blandat med EXTREM eufori.

DET kan man inte med amfetamin, det är helt enkelt två skiljda rus i stort.
Snorar adrig i mig kokain jag köper bara sådär, dom få gånger det åker upp i näsan renar jag det till extrem kvalitativ kokain. Även om folk påstår att dom har 80%igt kokain så har dom aldrig det.. det får du fixa själv. Ditt inhandlade gram kanske bli en 0.2-0.5G i slutändan men EXTREM kvalite. Tyvärr.
Alltid velat testa rena kokainet till mig själv, Skulle vara kul att få veta hur man gör själva procesen.
Citera
2017-03-12, 14:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duzalol
Alltid velat testa rena kokainet till mig själv, Skulle vara kul att få veta hur man gör själva procesen.
Det finns både enkla och kvicka metoder och dom som är något mer inveckade men ger bättre avkastning.

Jag har inte tiden att skriva ner dom metoder jag är familiär med just nu men sök och du skall finna på google. Rekommenderar dig att sätta in dig i varje forumstråd du hittar. Sök på engelska forum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback