Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-26, 21:36
  #13
Medlem
Man röker som vanliga cigg??? Dock förstår jag vad du menar, ofta tycker jag röken känns "tyngre" att jag också har svalt någon gång, samt om det är smak på röken. Men annars, öva?
Citera
2017-03-27, 02:01
  #14
Medlem
Alltså helt ärligt?
Har du ens rökt en vanlig cigg?

Försök riktigt mycket att minnas hur du gjorde då.

Om du ej rökt!?
Varför vill du lägga pengar på detta fenomen då? (Nu skrev du ju iofs inte att du skulle köpa en) Men du verkade nyfiken. Lr du kanske redan har en. Och missat att googla o kolla in Youtube. DÄR finns massor att lära.

Jag förstår ju att man kan ha frågor om just detta ämne hur maniken man röker med ens funkar. O vilken som är bäst för en nybörjare.Massa som spelar in tydligen. Coils,tanks,bomull ah massor. Jag har kikat en del videos. Men svårt att hänga med i allt dom gör o även KOMMA IHÅG.Min adhd hjärna ställer till det. Nog om d. Hör ej ens till ämnet. Sorry!!!

Mycket svammel! Men till saken. Vet du inte ens hur.man tar ett bloss. Logiskt nu alltså.Ah alltså förlåt vill ej såra. Lr så flåt.

Men då skall du nog ej ge dig in i vapevärden. Onödigt kan jag tycka om man bara börjar ta till sig ett "beroende" i "onödan"

Jag är sugen på att börja m detta vape alternativ. O försöka skita i snus o cigg.

Men måste bara hitta någon bra "deal" o sätta mig in i det hela hur allt funkat m juicer,bomull,coils,tanks o fan hans moster.

Blossen är ju inte problem här iaf 😂😂😂😂😂peace
Citera
2017-03-27, 02:05
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chikensweg
Är bara jävligt försiktig när det gäller detta, så det är drf jag behöver hjälp från er! Om jag ska vejpa då sätter jag ju munnen vid munstyckte och andas in va? Och sedan andas ut, det är inte så att röken kommer att åka in genom luftstrupen om jag inte sväljer right? Om det är till lungan så är det väl: andas in, svälj, andas ut. Och om man vill ha det i munnen och sedan ta ut det så är det: Andas in, ICKE SVÄLJA, andas ut?


Har du bara rökt munbloss i ditt liv?
Om.inte så tänk efter. Så vet du hur du gör.
Citera
2017-04-06, 16:30
  #16
Medlem
Det här är fortfarande det sjukaste ever
Citera
2017-04-13, 22:25
  #17
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitenslav
haha har du sett morfar göra det efter julmiddan?
Ja du om du visste vad man sett genom livet skulle du dö av garv Kommer ihåg på 70talet då................................................ .................................................. .................
Citera
2017-05-15, 17:42
  #18
Medlem
Är bara jävligt försiktig när det gäller detta,
så det är drf jag behöver hjälp från er!

Om jag ska vejpa då sätter jag ju munnen vid munstyckte och andas in va?
Och sedan andas ut,
det är inte så att röken kommer att åka in genom luftstrupen om jag inte sväljer right?

Om det är till lungan så är det väl:
andas in,
svälj,
andas ut.

Och om man vill ha det i munnen och sedan ta ut det så är det: Andas in, ICKE SVÄLJA, andas ut?

*****Helt sjuuuukt!!*******
Citera
2017-06-05, 17:55
  #19
Medlem
Mr-skalmans avatar
Det beror på vilken vejp man har vissa ska vara mer likt cigaretter där man först drar in röken i munnen sen andas ner den i lungorna, andra är utformade så att man direkt drar ner röken i lungorna.
Och vill du inte få ner röken i lungorna ta munbloss.
//Skalman
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback