Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-11, 18:02
  #1
Avstängd
Maken till barnsliga naiva idioter får man fan leta efter. Har en sån här hemma nu och det är dans lek Facebook/tv för hela slanten. Ingen struktur inget konsekvenstänkande inget driv bara massa larv. Kan inte laga mat inte uppfostra barn eller fixa på tomten. Vad i helvete ska jag ha en sån sopa till och trampa runt i ett 15mkr hus. Hon är en belastning för våra gemensamma barn och deras framtid och tillför inget till hushållet. Är detta att vara feminist är att säga upp sig från jobbet för det var jobbigt, tro att barnen uppfostrar sig självt och att pengar växer på träd... Ni har verkligen lyckats med ert självförfyllande...evolutionen hos den Svenska kvinnan går bakåt i en rasande takt. Sen klaga på att man inte vill ha sex, vem vill liksom ha sex med en tafatt idiot som någon typ utav belöning haha så söta är ni verkligen inte.
Jävla sopor
Citera
2017-03-11, 18:03
  #2
Medlem
Couplets avatar
Funderat på äktenskapsrådgivning?
Citera
2017-03-11, 18:04
  #3
Medlem
Du låter extremt bitter.
Om det nu är så jävligt, varför lever du i den relationen då?
Citera
2017-03-11, 18:07
  #4
Avstängd
Haft rådgivning gick sådär frågade haggan som höll i det är du skild ja tre gånger ok then i rest my case. Bitter? nej irriterad ja! vad är det för fel på er....
Citera
2017-03-11, 18:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Maken till barnsliga naiva idioter får man fan leta efter. Har en sån här hemma nu och det är dans lek Facebook/tv för hela slanten. Ingen struktur inget konsekvenstänkande inget driv bara massa larv. Kan inte laga mat inte uppfostra barn eller fixa på tomten. Vad i helvete ska jag ha en sån sopa till och trampa runt i ett 15mkr hus. Hon är en belastning för våra gemensamma barn och deras framtid och tillför inget till hushållet. Är detta att vara feminist är att säga upp sig från jobbet för det var jobbigt, tro att barnen uppfostrar sig självt och att pengar växer på träd... Ni har verkligen lyckats med ert självförfyllande...evolutionen hos den Svenska kvinnan går bakåt i en rasande takt. Sen klaga på att man inte vill ha sex, vem vill liksom ha sex med en tafatt idiot som någon typ utav belöning haha så söta är ni verkligen inte.
Jävla sopor


Usch, då.
Och fort verkar detta också ha gått?
Hur kunde du som övermänniska göra ett sådant här undermåligt val som?
Citera
2017-03-11, 18:16
  #6
Avstängd
Har dragit det största lasset länge,
var nog mer mina östeuropeiska vänners sätt att se på det som fick upp mina ögon om hur värdelösa ni är
Citera
2017-03-11, 18:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Har dragit det största lasset länge,
var nog mer mina östeuropeiska vänners sätt att se på det som fick upp mina ögon om hur värdelösa ni är

Vilka "ni?
Och är du själv ingen här, eller?
Och VILKET öga öppnade du upp? ÄNNU en manshora, eller?
Citera
2017-03-11, 18:24
  #8
Avstängd
Allting jämförs... just nu jämförs naiva Svenska bortklemade Svenska kvinnor med andra kvinnor i världen och i det spektrumet är ni chanslösa om ni inte har ett välbetalt jobb. Så ser jag det numera efter att haft och skickat vidare ett antal utav er.
Citera
2017-03-11, 18:26
  #9
Medlem
BigFatCones avatar
TS är skild tre gånger och det var aldrig hans fel att förhållanden brakade? Jo men tjenare.

Men jag gissar på att det är många golddiggers som hugger på TS. Uppenbarligen använder han pengar som ett incitament, annars hade han aldrig nämnt vad hans hus kostar.
Citera
2017-03-11, 18:27
  #10
Avstängd
Öppna upp gjort det som ni inte klarat dvs tjänat bra med pengar tagit hand om barn lagat mat fixat å huset mm mm. Det ni lyckades med var att krysta 20 timmar och sen vart det Facebook...ni är sopor.
Citera
2017-03-11, 18:28
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
TS är skild tre gånger och det var aldrig hans fel att förhållanden brakade? Jo men tjenare.

Men jag gissar på att det är många golddiggers som hugger på TS. Uppenbarligen använder han pengar som ett incitament, annars hade han aldrig nämnt vad hans hus kostar.

Ah, men ännu en manshora,
WE see.
Citera
2017-03-11, 18:29
  #12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Ah, men ännu en manshora,
WE see.
Nu förstår jag inte riktigt. Vem är manshoran och vila är "we"?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback