2023-03-10, 21:01
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Du har helt rätt!

Såg förra veckans avsnitt och påpekade till mina vänner i berusat tillstånd hur irriterande hennes fniss och skratt (hihihi) var... Mina kamrater höll med mig (såg även förra avsnittet) och alla tycker hon är en jobbig självgod strunt-människa!

Däremot fröken Berg var och är alltid en fröjd för både ögon samt öron i tv rutan. 🥰

Får hålla med om kvinna ett, Amina eller vad hon nu heter. Otroligt jobbigt skratt och hennes inlägg är iq-befriade rakt igenom.

Fröken Berg är för mig också lite av ett hatobjekt och hon är inte snygg. Hela hennes personlighet är hemsk och jobbig att både se och lyssna på.
Citera
2023-03-10, 21:51
Medlem
Jagerbys avatar
I kvällens program hade alla deltagare en sparkdräkt/onepiece under ett tävlingsmoment.
Alla utom blåvalen Linnea Vikblad, som i vanliga ordning gick omkring i ett tält. Kan det ha berott på att de inte hittade en dräkt i storlek XXXXXL?

Håller för övrigt med om tidigare inlägg om Nikki Amini, hennes sega och släpande röst är otroligt enerverande, så lät hon inte när hon satt i Idoljuryn.
Citera
2023-03-10, 22:32
Medlem
Joakwims avatar
Tycker Nikki är jävligt underhållande i Bäst i test
Citera
2023-03-11, 00:15
Medlem
Oj va plastig Carina är. Mycket kirurgi och botox det där. Varför spendera miljoner på att få ansiktet att se ut som en skräck docka och sedan ha på sig luffarkläder?

Nikki är riktigt härlig och fräsch utav bara helvete.

Marko är perfekt för detta program.

Erik, Ellen, Marko och claes Malmberg. Där har vi perfektion
Citera
2023-03-11, 09:44
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullrull
Oj va plastig Carina är. Mycket kirurgi och botox det där. Varför spendera miljoner på att få ansiktet att se ut som en skräck docka och sedan ha på sig luffarkläder?

Carina Berg är hur snygg som helst.
Citera
2023-03-11, 12:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hmmmmm tror vi på att Janne satte 12 min prick?

Blir mer och mer övertygad om att de trixar med resultaten mer än vad man kan tro. Janne var säkert helt ute och cyklade när han skulle vänta i exakt 12 min. Blev helt enkelt bättre TV på det här sättet.

Titta bara på hur de har justerat Markos presentsnöre på ljuset under den sista tävlingen:
https://anonfiles.com/R7Y978d1z0/ljus_jpg

Men samtidigt gör det såklart ingenting - det är ett underhållningsprogram där inget står på spel. Världen rullar på ändå.
Citera
2023-03-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Blir mer och mer övertygad om att de trixar med resultaten mer än vad man kan tro. Janne var säkert helt ute och cyklade när han skulle vänta i exakt 12 min. Blev helt enkelt bättre TV på det här sättet.

Titta bara på hur de har justerat Markos presentsnöre på ljuset under den sista tävlingen:
https://anonfiles.com/R7Y978d1z0/ljus_jpg

Men samtidigt gör det såklart ingenting - det är ett underhållningsprogram där inget står på spel. Världen rullar på ändå.

Ja och dom har säkert en del tävlingar som dom inte visar.

Sålänge dom visar Nikkis rumpa så mycket som möjligt är jag nöjd.
Citera
2023-03-16, 20:23
Bannlyst
Nu är det bara lite mindre än 6 timmar kvar tills nästa avsnitt släpps. Jag är faktiskt exhalterad! Hur absurt det än kan låta så är detta det mest intellektuella program som SVT har att erbjuda. Vi får se diverse existenser i deras sanna natur brottas med fundamenta. Det är något annat än allt prat om inflation, krig, virus, könsbyten, tillrättalagda dokumentärer och skruvade versioner av musikframföranden!
Citera
2023-03-19, 20:00
Medlem
Edvin är ingen favorit. Hans enda "bedrift" är att han är homosexuell. Egentligen har han inga som helst kvalitéer som gör honom unik eller ens bra på tv. Han är homosexuell. Det är hans persona. Riktigt trist person överlag och även fast det bara är via tvn så blir man utmattad av att kolla på honom. Nää, han kan gå och sätta sig i en bajamaja och sen kan låset gå i baklås om du frågar mig. Därefter kan man kasta ned bajamajan för ett stup ned i ett syrabad fullt av syratåliga hajar som älskar bajsbakade homosexuella fetknoppar.

Nikki lyser ännu en gång upp skärm. Hennes lätta förnedring av David är verkligen något underbart. Hoppas hon trampar på honom i nästa avsnitt. Man märker att även kameramannen är intresserad för när hon har ryggen emot så gillar dom verkligen att zooma in på axlarna och undvika att filma rumpan så mycket.

Samtidigt har dom inga som helst problem att filma dunderklumpen linnea och hennes morbida fetma.

Markoolio är både bra i testerna och bra i rutan.

Henrik är återigen en skymf och tycker svt borde varna innan programmet att extremt äckliga scener kommer förekomma och man bör ej förtära mat medan man kollar på det. Men verkligen ser stinklinjerna osa från honom.

I nästa program hoppas jag att ett av testerna är "bajsa så mycket som möjligt i Davids mun, ni har 3 månader på er" men det är bara Nikki som får brevet. Följt av en ihopklippning av dom bästa bajsarna Nikki gör i hans mun.
Citera
2023-03-22, 20:57
Medlem
FleraStenars avatar
Jag förstår mig verkligen inte heller på Nikki? Såhär är hon väl inte i idol? Är hon hög eller spelar hon bara fnittrig och blåst av någon outgrundlig anledning? Otroligt jobbigt att kolla på iallafall
Citera
2023-03-23, 17:46
Medlem
Ett tips såhär i bäst i test tider är att kolla på den norska versionen som verkligen är 1000 gr bättre än den svenska

3 första säsongerna finns på svt play

https://www.svtplay.se/bast-i-test-norge
Citera
2023-03-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ett tips såhär i bäst i test tider är att kolla på den norska versionen som verkligen är 1000 gr bättre än den svenska

3 första säsongerna finns på svt play

https://www.svtplay.se/bast-i-test-norge

Hon den blonda tjejen, Maria heter hon väl, är så jävla snygg. Riktigt saftig röv och dom gillar att visa den i Norge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in