Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 01:26
  #1
Medlem
uakams avatar
Hej,
Jag tänker börja träna hemma men problemet är jag bor i lägenhet och under träning kommer jag att hoppa högt några gånger. Jag tänker på min granne där nere eftersom jag hör den som bor ovan när han går så det kommer att låta hemskt.

Finns någon matta med ljuddämpning/absorebing egenskaper man kan använda och vara säker att grannen kommer inte att anmälla en? Annan lösning?
Citera
2017-03-11, 01:46
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uakam
Hej,
Jag tänker börja träna hemma men problemet är jag bor i lägenhet och under träning kommer jag att hoppa högt några gånger. Jag tänker på min granne där nere eftersom jag hör den som bor ovan när han går så det kommer att låta hemskt.

Finns någon matta med ljuddämpning/absorebing egenskaper man kan använda och vara säker att grannen kommer inte att anmälla en? Annan lösning?
Hade samma problem men finna en jätte bra matta på budo nord testa den.
Citera
2017-03-11, 02:59
  #3
Medlem
Juneauxs avatar
hoppa på en soffkudde.
Citera
2017-03-11, 11:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antion1234
Hade samma problem men finna en jätte bra matta på budo nord testa den.

Jag ringde till dem och de sa att de inte är säkera att det kommer att dämpa ljudet. Jag har ingen möjlighet att testa på plats vad gör man?
Citera
2017-03-12, 03:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oakam
Jag ringde till dem och de sa att de inte är säkera att det kommer att dämpa ljudet. Jag har ingen möjlighet att testa på plats vad gör man?
För mig funkade dom iallafall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback