Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-07, 20:34
  #25
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Gärna under 4k.

Kolla in Oneplus 3t. Kostar runt 3,5k sek. Har själv oneplus 3 (ej T-versionen) och det är helt klart den bästa telefonen jag någonsin haft även fast jag haft ett par iPhone och några LG-telefoner...
Citera
2017-04-09, 02:27
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Är också intresserad av Lenovo P2, håller den? Var ljudet sopigt? Någon som haft den ett tag?

Sorry för sent svar men nej ljudet är inte sopigt, både för samtal och ljud ut ur högtalaren när man spelar musik, beroende på vilket du menar. Förra veckan kom dessutom Nougat (Android 7.0) och löste "buggen" med att ljudet inte var synkat med videos på Youtube.

Måste bara igen åter hylla batteritiden som är helt sjukt bra på denna telefon, om man inte "pillar" på telefonen utan endast ringer med den så varar batteriet i 7 dagar för mig och om man kollar på Youtube, surfar och lyssnar på musik samt spelar på den så håller den ändå 3-4 dagar, sjukt imponerande!
Citera
2017-04-16, 17:47
  #27
Avstängd
lowplacelikehomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Sorry för sent svar men nej ljudet är inte sopigt, både för samtal och ljud ut ur högtalaren när man spelar musik, beroende på vilket du menar. Förra veckan kom dessutom Nougat (Android 7.0) och löste "buggen" med att ljudet inte var synkat med videos på Youtube.

Måste bara igen åter hylla batteritiden som är helt sjukt bra på denna telefon, om man inte "pillar" på telefonen utan endast ringer med den så varar batteriet i 7 dagar för mig och om man kollar på Youtube, surfar och lyssnar på musik samt spelar på den så håller den ändå 3-4 dagar, sjukt imponerande!
Grymt, är Lenovo P2 den bästa av deras? Går det att komma undan billigare tro?
Citera
2017-04-16, 21:10
  #28
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Grymt, är Lenovo P2 den bästa av deras? Går det att komma undan billigare tro?
Om du nöjer dig med ett 4000mAh batteri så kan Lenovo K6 Note vara ett billigare alternativ för dig.

Ett till prisvärt alternativ för de som prioriterar bra batteri är OUKITEL K6000 Pro med hela 6000mAh batteri.
Citera
2017-04-17, 05:53
  #29
Avstängd
lowplacelikehomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Om du nöjer dig med ett 4000mAh batteri så kan Lenovo K6 Note vara ett billigare alternativ för dig.

Ett till prisvärt alternativ för de som prioriterar bra batteri är OUKITEL K6000 Pro med hela 6000mAh batteri.
Är den här ok tro,
Lenovo Moto G4 Plus Black?
Citera
2017-04-17, 12:52
  #30
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Är den här ok tro,
Lenovo Moto G4 Plus Black?
Ja den är ok och prisvärd men inte så fantastiskt batteri, ligger bara lite över det som brukar vara standard idag med sina 3000mAh.
Citera
2017-04-18, 12:39
  #31
Avstängd
lowplacelikehomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Ja den är ok och prisvärd men inte så fantastiskt batteri, ligger bara lite över det som brukar vara standard idag med sina 3000mAh.
Hur länge håller en sådan laddad?
Citera
2017-04-18, 13:34
  #32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Hur länge håller en sådan laddad?
Beror på hur du brukar använda mobilen? Om det är mycket samtal, spel, surf, musik och högt displayljus så kanske någon dag.
Har själv 2700mAh och jag kan komma upp i 2 dygn men då blir det bara lite sms och musik med batterisparläge aktiverat och lågt displayljus samt inga appar i bakgrunden eller annat som drar aktiverat.
Citera
2017-04-19, 11:17
  #33
Avstängd
lowplacelikehomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Beror på hur du brukar använda mobilen? Om det är mycket samtal, spel, surf, musik och högt displayljus så kanske någon dag.
Har själv 2700mAh och jag kan komma upp i 2 dygn men då blir det bara lite sms och musik med batterisparläge aktiverat och lågt displayljus samt inga appar i bakgrunden eller annat som drar aktiverat.
Ok tack för ditt svar, använder den sparsamt. Mest surf. Tycker ej om att prata i evigheter i telefon. Tror jag slår till på denna lur.
Citera
2017-04-19, 20:12
  #34
Avstängd
lowplacelikehomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Beror på hur du brukar använda mobilen? Om det är mycket samtal, spel, surf, musik och högt displayljus så kanske någon dag.
Har själv 2700mAh och jag kan komma upp i 2 dygn men då blir det bara lite sms och musik med batterisparläge aktiverat och lågt displayljus samt inga appar i bakgrunden eller annat som drar aktiverat.
Går en sådan Lenovo att kryptera vet du det?
Citera
2017-04-19, 21:09
  #35
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowplacelikehome
Går en sådan Lenovo att kryptera vet du det?
Ja det skall gå, här är en guide på engelska: https://www.androidexplained.com/mot...le-encryption/
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback