Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-30, 10:50
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apghan
AIK är kända för sådant här.

Anala Idrotts Klubben - en riktig skitförening

http://www.dn.se/sport/fotboll/aik-a...-for-valdtakt/

'DN har tidigare berättat om invigningsriten där de äldre pojkarna brottade ner sina yngre lagkamrater, drog ner deras byxor och tvingade galgar eller plastflaskor mot anus.'

'De åtalade 15-åringarna hävdar själva att "galgningen" skulle vara en tradition och att de själva utsatts för liknande behandling av äldre spelare. Men det är ingen förmildrande omständighet, enligt Erika Fjällhed.'
Denna artikel är från 2002, alltså 15 år gammal. Det pågår säkerligen dåliga saker inom AIK precis som i andra föreningar. Tyvärr har AIK förtjänat sitt dåliga rykte eftersom de har Sveriges sämsta och värsta supporters. Klubben vägrar dock sätta ned foten och göra något åt saken. Som ledare i klubben är det pinsamt att se hur flata man är i AIK.
Citera
2017-04-30, 15:19
  #122
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Mannen, som är i 30-årsåldern, döms för att ha förgripit sig på de tre barnen vid 30 tillfällen under perioden 1 november 2015 till 29 september 2016. Påföljden blir åtta års fängelse och rätten skriver tydligt i domen att de ser mannens ställning som såväl fotbollstränare åt alla tre av barnen som elevassistent åt två av dem som en försvårande omständighet då han ”utnyttjat sin ställning och missbrukat ett särskilt förtroende”.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...dtakt-mot-barn

Varför skickas somaliern inte hem?
Citera
2017-04-30, 17:58
  #123
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
http://www.aftonbladet.se/sportblade...dtakt-mot-barn

Varför skickas somaliern inte hem?

För att han har svenskt medborgarskap..?
Citera
2017-04-30, 19:32
  #124
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
För att han har svenskt medborgarskap..?
Står i häktningsframställan att han är Zoomalier.
Underligt, att pederasten inte blev utvisad. Men politiker gillar homofiler som förgriper sig på negerpojkar.
Citera
2017-04-30, 20:14
  #125
Medlem
De skulle va ett jävla liv om det var en invandrare. Median skiter i de när de e en vit man.
Citera
2017-04-30, 20:18
  #126
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undelxxs
De skulle va ett jävla liv om det var en invandrare. Median skiter i de när de e en vit man.

Du menar tvärtom antar jag?

Har du läst tråden?
Citera
2017-04-30, 21:52
  #127
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henisosynlig
Har en vän som bor i närområdet och som känner till GM, häktad sen 5månader tillbaka. Tydligen haft en lång historik när det kommer till just unga pojkar men ingen utav dessa pojkar har vågat anmäla förens nu!

Även hans äldre bror lider av en psykisk sjukdom även han med meriter när det kommer till unga pojkar. Kort och gott, sjuk familj!
Detta är åt helvete! Hoppas han får hårdast möjliga straff!
Citera
2017-04-30, 23:51
  #128
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
hade han 530? ser 475 nu



472 nu...
Citera
2017-05-01, 09:26
  #129
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Själv undrar jag varför du anser att DIN heder skulle behöva försvaras trots att det är någon annan som har gjort dessa kriminella handlingarna?

Sitt still och undra. Gå så långt ut i vattnet du kan, det är där ute insikten kanske kommer. Fortsätt gå...

Jag skriver självklart ifall mitt barn blivit utsatt. Då hade jag försvarat min heder. Även om barnet inte är jag, så är det mitt barn, och jag skulle självklart för barnet, vår, familjen skulle stå upp för rättssäkerheten. .
Citera
2017-05-01, 13:57
  #130
Medlem
Universells avatar
Domen:

https://minfil.org/j459C3b9bf/Solna_...2017-04-28.pdf

Jag har faktiskt inte orkat läsa den själv, bögvåldtäkter är så jäkla otäcka att läsa om!
Ni andra kanske kan ta en titt och kommentera
Citera
2017-05-01, 21:56
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Sitt still och undra. Gå så långt ut i vattnet du kan, det är där ute insikten kanske kommer. Fortsätt gå...

Jag skriver självklart ifall mitt barn blivit utsatt. Då hade jag försvarat min heder. Även om barnet inte är jag, så är det mitt barn, och jag skulle självklart för barnet, vår, familjen skulle stå upp för rättssäkerheten. .
Din heder? Skulle du inte hjälpa ditt barn istället?
Citera
2017-05-01, 22:38
  #132
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Din heder? Skulle du inte hjälpa ditt barn istället?

Är du korkad på riktigt eller försöker du bara spela dum? För då har du misslyckats med även det.
Allt du tar dig för misslyckas du med. hur orkar du leva.?

hahahah...
Nä skämt åsido...

Att hjälpa mitt barn är det första jag skulle göra GENOM att slå stenhårt mot den som förgripit sig på honom. Ett; För att visa för mitt barn att det absolut inte ok det svinet har gjort mot hen.
två: För att visa för alla andra att vi är många som står upp för hederligheten i vårt samhälle.
tre: För att visa för alla de andra pedofiler där ute att vi är många som inte accepterar eller kommer sitta tysta om de avslöjas.

Det är att skydda sitt barn och hedern för familjen, samhället, individen och för alla de barn som i framtiden kanske kommer bli utsatta. Samhället måste visa ryggrad. Hårt och skoningslöst.
Det är att skydda min, familjen, utsatta, samhällets heder.

Håller man tyst så har de där djävlarna vunnit.

Svaret är till för idioten som hånade pappan vars barn blivit utsatt... Hånade hans vrede och ilska. Hånade hans sätt att skydda sitt barn och hans heder.
Det är en hedersak att inte begå övergrepp på ett barn.
Bryter du den hedern då är det ett måste att visa att man vill skydda sin heder.
Inte bara för sitt egna barn utan för alla andras också.
Frågor på detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback