Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-10, 14:30
  #1
Medlem
Tja!

Har kommit över 1g DXM-pulver. ÄLSKAR dissos, men DXM är typ den enda luckan jag har i min disso-karriär. Vill håla och allt det där. Men jag kanske borde köra en lugn session först för att bekanta mig med substansen? Dessutom, har antagligen en del benso, tjack och alpha-phip i systemet - borde jag chilla och vara ren en vecka? Kan det vara farligt annars?

Tack på förhand!
Citera
2017-03-14, 12:01
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grafo
Tja!

Har kommit över 1g DXM-pulver. ÄLSKAR dissos, men DXM är typ den enda luckan jag har i min disso-karriär. Vill håla och allt det där. Men jag kanske borde köra en lugn session först för att bekanta mig med substansen? Dessutom, har antagligen en del benso, tjack och alpha-phip i systemet - borde jag chilla och vara ren en vecka? Kan det vara farligt annars?

Tack på förhand!

Segt svar, men ingen annan svarade..

Threshold unknown
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 400 mg
Strong 300 - 600 mg
Heavy 600 - 1500 mg
Risk of Death 2,500 - 20,000 mg

Saxat från erowid. Inte direkt igår man körde DXM så minnet går väl sioså. Bekanta dig först med substansen ( 400mg ) sen kör på 500-600mg.
Citera
2017-03-14, 13:50
  #3
Medlem
Reactants avatar
Som nämnt ovan, bekanta dig först. Jag skulle ha testat 200-300mg först och sedan satsat på ett hål med resten. DXM är enligt min erfarenhet lätt att testa sig fram med. Vill du få den fulla upplevelsen så vill du inte ha tjack eller benso i systemet.
Ta det lugnt.

Mvh
Citera
2017-03-14, 17:07
  #4
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Som nämnt ovan, bekanta dig först. Jag skulle ha testat 200-300mg först och sedan satsat på ett hål med resten. DXM är enligt min erfarenhet lätt att testa sig fram med. Vill du få den fulla upplevelsen så vill du inte ha tjack eller benso i systemet.
Ta det lugnt.

Mvh
Precis. Bra första steg in i den trippiga världen. Inte för klen och inte för hård.
Citera
2017-03-14, 17:40
  #5
Medlem
NioLivs avatar
Ja tycker som Reactant 400mg är lagom om du har erfarenhet av att trippa sen innan.Annars är väl 200 - 300 lagom.Kan ju ofta vara sämre att ta för lite så man inte kommer iväg riktigt 200mg är i underkant.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback