Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-20, 08:13
  #121
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Därför förespråkar jag testosteron som en okonventionell lösning. Det har förbättrat mitt grundmående rejält. Känner inte ens ett behov av att bli berusad när jag är ute.

Intressant, men testo ökar även din sexdrift, inget problem för dig då du har tjej men för en singelkille som har det svårt...

OffT: Är det svårt att få tag i? Sprutor eller plåster? (rent teoretiskt, skall givetvis inte testa)
__________________
Senast redigerad av citymormor 2017-03-20 kl. 08:20.
Citera
2017-03-20, 08:19
  #122
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix



1. Kan inte ha kul bara sådär, kan inte ens fejka det. Är fruktansvärt hämmad. Testat allt, droger, alkohol, inget hjälper. Jag är som jag är.
2. Kör oftast nykter numera då alkohol ändå inte hjälper.
3. Kläder sitter tyvärr inte snyggt på mig, testat alla möjliga former av jeans och kläder, lagt massor med pengar men insåg till slut att det är kroppen det är fel på inte kläderna. Jobbar dock på det nu på gymmet men vet inte om de misslyckade proportionerna är möjliga att utrota. Får se.
4. Förstår vikten av grooming men har massa acneärr och rosacea och tjafs som gör att mitt ansikte ser ut som skit ändå. Rena tänder men valde bort tandställning pga fåfänga som 10-åring och det får jag lida för nu.
5. Jobbar på det på gymmet.
6. Hatar mitt leende av ovan nämnd anledning.



1. Kokain (rent teoretiskt, uppmanar givetvis inte olagliga aktiviteter)
2. Ovan i kombination med en god drink
3. Gå till tex Brothers eller liknande och be personalen hjälpa dig.
4. Smink för män? Känns sådär men kanske?
5. Bra! Kör hårt som fan, grundövningar som Marklyft och bänkpress/hantelpress.
6. OK det är mycket vanligt, gjorde jag med. Träna på det, le i spegeln varje dag. Tom jag har hittat ett litet leende som jag är bekväm med.
Citera
2017-03-20, 14:46
  #123
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
1. Kokain (rent teoretiskt, uppmanar givetvis inte olagliga aktiviteter)
2. Ovan i kombination med en god drink
3. Gå till tex Brothers eller liknande och be personalen hjälpa dig.
4. Smink för män? Känns sådär men kanske?
5. Bra! Kör hårt som fan, grundövningar som Marklyft och bänkpress/hantelpress.
6. OK det är mycket vanligt, gjorde jag med. Träna på det, le i spegeln varje dag. Tom jag har hittat ett litet leende som jag är bekväm med.
Du ska inte rekommendera knark till någon som är ledsen eller olycklig. Droger är till för när man mår bra och är glad. Eller i alla fall inte mår dåligt.
Citera
2017-03-20, 14:47
  #124
Medlem
Är 20 år gammal och har under de senaste åren försökt att vara ute mycket och träffa tjejer, dock så har mina försök varit fruktlösa. Har känt mig väldigt deprimerad och ensam, men har för någon månad sedan börjat acceptera att jag är ensam och har slutat vara så desperat efter kvinnligt umgänge. Det känns befriande och jag har börjat kunna uppskatta andra saker i livet.

Tycker om att jämföra min insikt med Meursault i Albert Camus Främlingen, när han inser att livet är absurt och att han inte kan göra något åt det, han lever sin sista tid utan ångest från något sökande efter mening med livet.
Citera
2017-03-20, 14:56
  #125
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurDayne
Är 20 år gammal och har under de senaste åren försökt att vara ute mycket och träffa tjejer, dock så har mina försök varit fruktlösa. Har känt mig väldigt deprimerad och ensam, men har för någon månad sedan börjat acceptera att jag är ensam och har slutat vara så desperat efter kvinnligt umgänge. Det känns befriande och jag har börjat kunna uppskatta andra saker i livet.

Tycker om att jämföra min insikt med Meursault i Albert Camus Främlingen, när han inser att livet är absurt och att han inte kan göra något åt det, han lever sin sista tid utan ångest från något sökande efter mening med livet.
Du är bara 20 år, livet har knappt börjat. Gör saker som du tycker är roliga eller som skrämmer dig istället för att grotta ner dig i gamla romantiker och poeter. Lättare sagt än gjort, jag vet. Men kan du komma till insikt om att livet är absurt så kan du komma till insikten om att livet blir lättare och roligare när man utmanar sig själv.
Citera
2017-03-23, 10:45
  #126
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix
Mycket stor sorg. Den varierar i intensitet och man lär sig coping-strategier för att hålla den värsta ångesten borta för det mesta. Men en känsla av sorg/nedstämdhet är ständigt närvarande och ibland blir den på gränsen till olidlig. Vissa dagar känns det ok, men aldrig bra.

Mitt liv är såklart tråkigare än de flestas, men man får hitta på sätt att göra livet så bra som möjligt. Övervägde självmord ett tag när jag efter många års kämpande verkligen insåg att min dröm om att hitta flickvän/kk aldrig skulle realiseras, men testade några bordellbesök utomlands och jag tyckte att det var så pass givande att det gjorde livet värt att leva ändå. Det kan förstås inte mäta sig med att vara intim med någon som vill och inte gör det för pengar men samtidigt är det en väldigt häftig känsla att gå omkring bland nakna och lättklädda tjejer och bara välja och vraka.

Sluta spela tjej så kanske det går bättre.

(FB) Tänder på att förnedra/dominera män
Citera
2017-03-23, 10:55
  #127
Medlem
"Ni som inte kan få ..."

Det finns någon för de allra flesta. Gäller att ha tålamod och att själv göra sitt bästa.
Allt annat är bara struntprat.
Citera
2017-03-23, 15:07
  #128
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Intressant, men testo ökar även din sexdrift, inget problem för dig då du har tjej men för en singelkille som har det svårt...

OffT: Är det svårt att få tag i? Sprutor eller plåster? (rent teoretiskt, skall givetvis inte testa)

Ja, men jag har inte upplevt det som ett problem. Man kan trots allt använda högernäven så länge man är singel . Man får mer energi och ett bättre grundmående, och det gör det lättare att skaffa brudar. Känner mig själv mindre beroende av sex om något nu när jag går på testosteron -- trots den högre sexdriften -- eftersom grundmåendet är bättre och man inte känner sig lika beroende av externa faktorer för att må bra. Jag är i.a.f. övertygad om att testosteron skulle göra underverk för många av de män som klagar på att de inte får ligga, om de bara tar steget och vågar.

Besvarar frågan i ett PM för att inte gå OT.
Citera
2017-03-23, 22:34
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Annars kunde du ha funderat på varför hånglet aldrig ledde vidare. Och hur det kommer sig att tjejer visar oväntat intresse om du är så jävla oattraktiv. Och återigen, hur du kan jobba med dig själv!
Det är ju så fruktlöst att sitta och tycka synd om sig själv. Finns många med asperger som har relationer. Terapi? KBT?

Gör nåt och lär dig om dig själv. Borde du ha gjort för länge sen.

Mvh

Jag kan säkert framstå som "vanlig" ytlig. Men om tjejer får reda på min avsaknad av socialt liv så skulle de dra direkt.
Citera
2017-03-23, 22:36
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Ja, har du asperger så har du ju definitivt uppförsbacke vad gäller normala tjejer. Gå med i nån stödgrupp för personer med liknande personlighetsstörning/funktionsnedsättning, så kan du nog kanske hitta någon tjej. Kände själv en kille med rätt påtaglig asperger syndrom, han blev ihop med en tjej med samma störning.

Enligt vad jag har hört så är förhållande mellan två personer med Asperger starkt att inte rekommendera. Dessutom är det många fler killar än tjejer som har det.
Citera
2017-03-23, 22:39
  #131
Medlem
Det är inte kul när man börjar närma sig 23. Nu har man blivit så gammal att det inte spelar någon roll längre.

Nä visst fan spelar det roll ännu men när man börjar närma sig 30 och fortfarande är i samma situation då är det redan kört tyvärr.
Citera
2017-03-23, 22:39
  #132
Medlem
Oh-be-wans avatar
Få och få. Jag sållar mig till skaran. Men det beror ju på att jag har höga krav.

Händer att riktiga ragator kommer fram och raggar då jag är snygg, jag står och glor på dem som en korkad hest.

Mina krav är en ung tjej 20-25 år ca, snygg och intelligent som älskar mig in i döden. Resten är paria.

Det finns massor med tjejer som inte ser bra ut och som har jävligt svårt också. Man är nästan blind för dessa när man går ut på gatan. De filtreras lixom bort från synfältet.

Sedan är jag medlem på HP och ser samma fula brudar/tungt sminkade vänsterkommunistbrudar hänga där år ut och år in. De blir bara gamla och deras ägg ruttna medan jag bibehåller min fulla virilitet.

Jag lever hellre ensam än med någon halvmesyr-tjej, dvs något som inte motsvarar mina krav. Visst har det varit frustrerande att jag inte hittar min perfekta tjej. Men se på omgivningarna. Väldigt väldigt få hittar sin livspartner. I min närhet har i princip ingen hittat sin perfekta livspartner, så det hör till tiden och man får väl gilla läget.
__________________
Senast redigerad av Oh-be-wan 2017-03-23 kl. 22:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback