Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-12, 09:15
  #25
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hur känns det då?
Jag svarar på alla dina frågor, men du måste ställa dem ganska specifikt. Jag kan inte gissa mig till dem.
Är du dum i huvudet? Jag ställde ingen fråga. Jag svarade på trådstarten; jag är feminist, som brukar betyda jämlikhet, men att jag tar avstånd ifrån dagens feminazis - alltså dem i lustiga hattar som vurmar för islam.
Citera
2017-03-12, 09:59
  #26
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Är du dum i huvudet? Jag ställde ingen fråga. Jag svarade på trådstarten; jag är feminist, som brukar betyda jämlikhet, men att jag tar avstånd ifrån dagens feminazis - alltså dem i lustiga hattar som vurmar för islam.
Ja, och jag säger att feminist inte betyder jämlikhet mer än uttrycket "grisar ska vara mer jämlika".

Det har inget med jämlikhet att göra. Feminism idag är ideologin som används för att utpressa pengar från staten med hjälp av diverse lögner som upprepas tillräckligt ofta för att bli sanna. Det är därför du flera gånger varje dag hör samma lögn överallt och där du minst anar det. Inte en enda dag kan du gå utan, inte ett enda större media kan du följa utan samma lögner.

Kallar du dig feminist, så kallar jag dig hjärntvättad. Du har ingen som helst anledning att kalla dig offer för nånting, allra minst ett påhittat patriarkat. Det finns i Sverige lika mycket som "Jesus lever".

Eller du kanske blandar ihop feminist med feminin? Inte direkt ovanligt att man gör så också.
När det fanns skäl för "feminismen" hette det kvinnokampen, men när de var klara på 70-tralet, så la de ner för att de inte behövdes längre. De som tog över och kallade kampen för feminism var vänsterkrafter. (Du ser den ideologiska metoden på "ism")
__________________
Senast redigerad av Pansarvecket 2017-03-12 kl. 10:02.
Citera
2017-03-12, 10:14
  #27
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, och jag säger att feminist inte betyder jämlikhet mer än uttrycket "grisar ska vara mer jämlika".

Det har inget med jämlikhet att göra. Feminism idag...
Hallå?? Är du helt körd i huvudet?? JAG ÄR INGEN FEMINAZI OCH TAR AVSTÅND FRÅN DAGENS FEMINISM!
Svara på någon som argumenterar emot dig för jag gör det inte.
Citera
2017-03-12, 12:02
  #28
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Hallå?? Är du helt körd i huvudet?? JAG ÄR INGEN FEMINAZI OCH TAR AVSTÅND FRÅN DAGENS FEMINISM!
Svara på någon som argumenterar emot dig för jag gör det inte.
Du är feminist, men håller inte med feminister?
Och du kallar mig körd i huvudet?

Jag tror dina femton minuter precis tog slut.
Citera
2017-03-12, 12:24
  #29
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du är feminist, men håller inte med feminister?
Och du kallar mig körd i huvudet?

Jag tror dina femton minuter precis tog slut.
Klart som fan att jag inte håller med dagens feminster! De är ju hur sjuka i huvudet som helst och har inget med att som kvinna vilja leva fri och jämlikt med män.
Var det så svårt för dig att förstå? Bråka med någon annan än mig som faktiskt håller med dig.
Citera
2017-03-12, 14:18
  #30
Medlem
Sir Dwains avatar
Nu kan jag naturligtvis inte säga hur andra resonerar men jag hade blivit ganska ställd av en sån fråga om den kommer överraskande och utan sammanhang. På samma sätt hade jag tvekat om någon frågat vad det betyder att jag är man, att jag är svensk eller liknande. Jag hade undrat vad som menas med frågan, vilket typ av svar man är ute efter.

Jag kan inte säga att jag är överraskad av svaren eller att det, för mig, säger något om ställningstagandet att offren inte har ett bra svar förberett.
Citera
2017-03-12, 16:25
  #31
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Nu kan jag naturligtvis inte säga hur andra resonerar men jag hade blivit ganska ställd av en sån fråga om den kommer överraskande och utan sammanhang. På samma sätt hade jag tvekat om någon frågat vad det betyder att jag är man, att jag är svensk eller liknande. Jag hade undrat vad som menas med frågan, vilket typ av svar man är ute efter.

Jag kan inte säga att jag är överraskad av svaren eller att det, för mig, säger något om ställningstagandet att offren inte har ett bra svar förberett.
Det kallas index out of bounds error och är ett av de säkraste tecknen på att man tappat kontakten med verkligheten.
Du är en del av zombieapokalypsen, kanske?

De som tänker själv, har naturligtvis inga som helst problem att förhålla sig till en fråga utan att först konsultera det program under vilket man lyder.
Citera
2017-03-16, 07:05
  #32
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det kallas index out of bounds error och är ett av de säkraste tecknen på att man tappat kontakten med verkligheten.
Du är en del av zombieapokalypsen, kanske?

De som tänker själv, har naturligtvis inga som helst problem att förhålla sig till en fråga utan att först konsultera det program under vilket man lyder.

Ja du, det är också ett sätt att tolka det svaret. Inte rätt sätt förstås men likväl ett sätt.
Citera
2017-03-16, 14:56
  #33
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Ja du, det är också ett sätt att tolka det svaret. Inte rätt sätt förstås men likväl ett sätt.
Aaah, förlåt! Jag glömde ju konsultera dig om det där med rätt och fel sätt. Du som kan, vad är rätt sätt?

Ett tips, det du inte får ifrågasätta har den verkliga makten. Du får inte ifrågasätta feminismen idag. Ingenstans.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback