Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-04, 17:08
  #781
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Alsenfelt blev naturligtvis skadad på riktigt och spelade ingen teater, oavsett vad vissa hobbyexperter i de här trådarna försöker få det till. Han fick ju ett knä i huvudet i hög fart. Han är nu ett osäkert kort till morgondagens match dessutom..
Jag kan tänka mig att han sträckt någon muskel från alla gånger han slängde sig igår... inget annat. Jag är säker på att han spelar imorgon. Skulle kunna tippa pengar på det

Edit: Hur är det med Nihlstorp kan han spela imorgon?
isåfall är det inte lika bombsäkert, men utan honom så är det självklart Alsenfelt spelar, sluta larva er och flytta fokus från era fula tilltag och filmingar.
__________________
Senast redigerad av papi.f 2017-04-04 kl. 17:14.
Citera
2017-04-04, 18:15
  #782
Medlem
ironiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papi.f
Jag kan tänka mig att han sträckt någon muskel från alla gånger han slängde sig igår... inget annat. Jag är säker på att han spelar imorgon. Skulle kunna tippa pengar på det

Edit: Hur är det med Nihlstorp kan han spela imorgon?
isåfall är det inte lika bombsäkert, men utan honom så är det självklart Alsenfelt spelar, sluta larva er och flytta fokus från era fula tilltag och filmingar.

Är du en sån där som ser en repris och tror att slow motion är samma som realtid? Han fick HV-spelarens knä i sidan av huvudet, oavsiktligt eller ej.

Nihlstorp var borta pga skada igår och status på honom är oklart. Alsenfelt mådde dåligt igår och var inte med på träningen idag. Tror du på riktigt att han avstår på låtsas?
Citera
2017-04-04, 18:30
  #783
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Alsenfelt blev naturligtvis skadad på riktigt och spelade ingen teater, oavsett vad vissa hobbyexperter i de här trådarna försöker få det till. Han fick ju ett knä i huvudet i hög fart. Han är nu ett osäkert kort till morgondagens match dessutom..
Men läs inlägget en gång till. Jag skrev att hur det än resulterade så blev det jävligt fel någonstans. Nu spelade han vidare med en befarad hjärnskakning, hur fan kan man som lagläkare tillåta det?
Och bespara mig gärna från "han ville ju såklart spela vidare". Läkaren ska kunna bedöma ifall det är en ev. hjärnskakning utan att spelaren säger det.
Citera
2017-04-04, 19:37
  #784
Medlem
ironiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Men läs inlägget en gång till. Jag skrev att hur det än resulterade så blev det jävligt fel någonstans. Nu spelade han vidare med en befarad hjärnskakning, hur fan kan man som lagläkare tillåta det?
Och bespara mig gärna från "han ville ju såklart spela vidare". Läkaren ska kunna bedöma ifall det är en ev. hjärnskakning utan att spelaren säger det.

Jag förstod vad du menade och jag håller med.
Citera
2017-04-04, 21:37
  #785
Medlem
slirrefirres avatar
Dagens match: ljummen lättmjölk

Frölunda gjorde 6mål. Finns det mer att analysera?
Citera
2017-04-04, 21:47
  #786
Avstängd
Blir besviken på Brynäs som inte förmår och kan bjuda upp till en bättre dans. Blir nog 4-1 i matcher till Frölunda.

Bäst tryck i publiken so far tycker jag vi hittar i Jönköping, förstår att Hv spelarna talar gott om sin publik.
Citera
2017-04-04, 22:04
  #787
Medlem
Displaceds avatar
http://www.aftonbladet.se/sportblade...iktigt-pinsamt

Hålls Brynäs till en högre standard än andra lag eller? Varför får vi inga sånna krönikor när LHC avklätts med 6-0 två gånger om?
Citera
2017-04-04, 22:08
  #788
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Är du en sån där som ser en repris och tror att slow motion är samma som realtid? Han fick HV-spelarens knä i sidan av huvudet, oavsiktligt eller ej.

Nihlstorp var borta pga skada igår och status på honom är oklart. Alsenfelt mådde dåligt igår och var inte med på träningen idag. Tror du på riktigt att han avstår på låtsas?
Enligt mig så filmar han solklart 2 gånger igår, och ett knä i huvudet? ser ut som han fick liten liten del av sidan av låret på hjälmen, om han inte mår bra är det inte pga det där, det är jag helt säkert på, om Nihlstorp fortfarande är borta imorgon, vågar du göra ett vad med mig om 500 kr på att Alsenfelt står?
Citera
2017-04-04, 22:11
  #789
Medlem
Nihennas avatar
http://www.expressen.se/sport/kronik...ubba-frolunda/

Jaha, då kan vi räkna bort guldet då nu när jinxexperten Nyström säger att vi är det enda laget att slå
Citera
2017-04-04, 22:14
  #790
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
http://www.expressen.se/sport/kronik...ubba-frolunda/

Jaha, då kan vi räkna bort guldet då nu när jinxexperten Nyström säger att vi är det enda laget att slå

Lugn nu. Nyström har nog haft alla lag som guldfavoriter vid något tillfälle. Det brukar han ha.
Citera
2017-04-04, 22:22
  #791
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
http://www.expressen.se/sport/kronik...ubba-frolunda/

Jaha, då kan vi räkna bort guldet då nu när jinxexperten Nyström säger att vi är det enda laget att slå

Åh herregud
Citera
2017-04-04, 22:53
  #792
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
http://www.expressen.se/sport/kronik...ubba-frolunda/

Jaha, då kan vi räkna bort guldet då nu när jinxexperten Nyström säger att vi är det enda laget att slå
Tror Nyström lider av lite hybris, eller vad cmore hade sagt "superhybris"!
__________________
Senast redigerad av slirrefirre 2017-04-04 kl. 22:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback