Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-06, 18:27
  #1453
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Hur blev Dan Tagnes nominerad till årets tränare i SHL?

Inte bara det, vilka fan röstade på honom att bli årets tränare!? Det låter så jävla bra i intervjuer osv, men han är en dålig tränare som inte fått något uträttat alls.
__________________
Senast redigerad av KimpaKeps 2017-05-06 kl. 18:30.
Citera
2017-05-07, 13:23
  #1454
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Hur blev Dan Tagnes nominerad till årets tränare i SHL?

Vad jag förstår gäller priserna som delas ut igår endast grundserien. Man tar alltså inte hänsyn till resultat i slutspelet.
Citera
2017-05-08, 11:07
  #1455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Linus är ju de facto ett särbarn. Är så gulligt hur man skippar glåpord, rasistiska tillmälen och snack om döttrar och morsor 364 dagar om året för att rasa över det här. Ja, det är omoget men det är ju hockeyspelare; vad förväntar sig folk? vad förväntar sig aspie-Linus? (Vissa överdrifter kan förekomma.)
Sktisnack och ren lögn. Det har varit avstängningar för rasistiska tillmälen så du är fullständigt ute och cyklar på den punkten.
Citera
2017-05-08, 11:31
  #1456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Linus är ju de facto ett särbarn. Är så gulligt hur man skippar glåpord, rasistiska tillmälen och snack om döttrar och morsor 364 dagar om året för att rasa över det här. Ja, det är omoget men det är ju hockeyspelare; vad förväntar sig folk? vad förväntar sig aspie-Linus? (Vissa överdrifter kan förekomma.)
Vilket jävla skitsnack från din sida. Hoppas att du har samma uppfattning om du själv får ungar med samma diagnos. Det är så uppenbart att du inte har en jävla aning om vad diagnosen innebär
Citera
2017-05-08, 19:20
  #1457
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rock-am-ring
Sktisnack och ren lögn. Det har varit avstängningar för rasistiska tillmälen så du är fullständigt ute och cyklar på den punkten.
Ja, du har ju såklart fullständig koll på allt som sägs så låt säga att du har rätt; varenda gång något rasistiskt yttras renderar det i avstängning. Jag tror inte att det är så.
Citera
2017-05-08, 19:23
  #1458
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fontjaenkorv
Vilket jävla skitsnack från din sida. Hoppas att du har samma uppfattning om du själv får ungar med samma diagnos. Det är så uppenbart att du inte har en jävla aning om vad diagnosen innebär
Du kanske har en funktionsnedsättning inom Linus spektrum själv eftersom du helt missar sista meningen. Att du sedan önskar mina framtida presumtiva barn samma sjukdom gör ju dig till lika god kålsupare du försöker få mig till. Grattis, you failed.
Citera
2017-05-09, 13:52
  #1459
Medlem
Är det någon som vet om det är möjligt att få tag i finalmatcherna och se dem i repris?
Citera
2017-07-27, 23:40
  #1460
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
Jag tror nog inte ligan i sig kommer att göra så mycket. Om det inte går FÖR långt. Jag har dock inget fakta att luta mig mot att det kommer bli si eller så, det kommer ju bli en unik situation den dagen han ställer sig mellan stolparna i NHL.
Beslutsfattarna i NHL känns för mig inte alltid logisk i deras beslut.

Linus lagkamrater kommer nog göra desto mer mot spelaren som går över gränsen.

Å andra sidan kanske det slår åt fel håll istället och ännu fler av dessa retstickor i motståndarlagen börjar försöka psyka.

Länge sen nu, men inte orkat ännu, men läs det här

https://www.nhl.com/news/anaheims-ry...00/c-289536050


De är ganska hårda där borta ändå
Citera
2018-01-06, 00:10
  #1461
Medlem
Dimpens avatar
Det värsta med "Limpan" (Linus Söderström) är att han ju inte nånsin varit BRA! Har dock blivit "insnackad" och "manipulerad" in i finrummen.
Med förflutet inom hockeyn på hög nivå så ser man ju TYDLIGT att det är HÅL i "Limpan". Släpper in de lättaste puckarna och är INGENTING utan bra backar. 🤔
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback