Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-09, 21:02
  #1
Medlem
Man 183 cm, 87 kg.


Tog lite mer än 1g Lyrica klockan 9 imorse. Fyllde på med 450 på kvällen vid 16 eller 17 tiden. Ungefär vid samma tid tog jag 300 mg tram.

Att man "hoppar till" har man ju varit med om på tramrus men detta är mer än så. För några minuter sen skaka mina ben okontrollerat i några sekunder.

Jag mår bra på ruset men är orolig över skakningarna som bara verkar sitta i benen, kan det leda till krampanfall i hela kroppen? Eller ska jag bara njuta av benkramperna och spasmerna (det är ganska skönt efteråt) och inte oroa mig.
Citera
2017-03-09, 21:16
  #2
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Nytig läsning
https://psychonautwiki.org/wiki/Pregabalin
där kan du se bland annat lLD50 när du har 50% changs att överleva.
Hur länge sedan tog du Lyrican?
Det är inte bara så att du jagar kunder att blåsa?
__________________
Senast redigerad av BillHicksHOLLOGRAM 2017-03-09 kl. 21:21.
Citera
2017-03-09, 21:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Nytig läsning
https://psychonautwiki.org/wiki/Pregabalin
där kan du se bland annat lLD50 när du har 50% changs att överleva.
Hur länge sedan tog du Lyrican?
Det är inte bara så att du jagar kunder att blåsa?


Haha, nä jag jagar inte kunder att blåsa
Läste länken, de som det gått illa för har tagit orimligt höga doser.
Har skrivit i mitt inlägg när jag tog det.
Citera
2017-03-10, 08:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset strip
Haha, nä jag jagar inte kunder att blåsa
Läste länken, de som det gått illa för har tagit orimligt höga doser.
Har skrivit i mitt inlägg när jag tog det.

Risken finns att du får ett kloniskt-toniskt krampanfall, det gör den ju även på enbart tramadol i terapeutiska doser. men det behöver inte bli så denna gången såklart. Om du fortsätter så här kommer du dock sannolikt hamna där en vacker dag.
Citera
2017-03-10, 13:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset strip
Man 183 cm, 87 kg.


Tog lite mer än 1g Lyrica klockan 9 imorse. Fyllde på med 450 på kvällen vid 16 eller 17 tiden. Ungefär vid samma tid tog jag 300 mg tram.

Att man "hoppar till" har man ju varit med om på tramrus men detta är mer än så. För några minuter sen skaka mina ben okontrollerat i några sekunder.

Jag mår bra på ruset men är orolig över skakningarna som bara verkar sitta i benen, kan det leda till krampanfall i hela kroppen? Eller ska jag bara njuta av benkramperna och spasmerna (det är ganska skönt efteråt) och inte oroa mig.

Har både Lyrica (150 mg) samt Tram (100 mg) på recept, och känner igen det du beskriver. Du behöver inte oroa dig, fast i högre doser kan det med lite otur gå snett. Var alltid vaksam hur din kropp mår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback