Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-20, 09:43
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anexury.
Varför jag inte kör 2ml är i vardera axel varannan gång är för att jag inte vill ha en ojämn känsla/smärta i just axlarna, då det effekterar träningen negativt för mig själv. Jag som kör mycket bänkpress och liknande så kommer det inte bli bra med min träning.
Gör dock inte på detta vis vid andra injectställen, som tex i lårmuskeln eller glute så delar jag aldrig upp.

Jag tycker jag fick mycket bättre pump i axlarna efter förra sticket, men det är ju ganska uppenbart att man får.

Varför jag frågar om muskeln blir större är att jag från egen erfarenhet fick otroligt välutvecklade ben och röv när jag bara stack där.. Att muskeln ska växa med spot injections känns som en gammal myt.
Jag har nog genetiskt sätt lätt utveckling på underkroppen

MVH
Anex


ahh okej

pumpet i axlarna beror nog mer på ditt psyke än om du faktiskt har pump, det låter inte uppenbart i min hjärna men ahh, om du får bättre pump så är det ju bara att du kör på det!

du har genetik för ben isåfall, inte ditt testo som får dig att växa på specifika ställen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback