Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-09, 12:49
  #13
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLightsOut
Trådar skrivs ju redan om, om de har missledande rubrik. Många minns väl tråden: "Ska jag slakta horan?" som skrevs om till "Syster bjöd inte in mig till sitt bröllop vad göra?"

Se min signatur

Nej, det här lär inte hända. Om man är så pass känslig att man har svårt att läsa texter med grova ord så är det här troligen inte rätt forum att hänga på. Gränsdragningen skulle dessutom bli väldigt svår. Får man skriva "rumpa" men inte "röv"? Får man skriva "slampa" men inte "hora"?

Jag skulle varken vilja se en slags valfri censurering eller moderera för att det kommer in massvis med rapporter om att allt möjligt trams ska bedömas som grovt.
Citera
2017-03-09, 14:05
  #14
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasblandarhoran
Jag har tänkt på när man läser i "nya inlägg" och när ser man trådar med nya inlägg:

Farmen 2017
Mattuppgiftstråden
Marcus Birro skvaller
Hur blir man full på vodka

etc, etc,

och sedan kommer plötsligt en supervulgär rubrik:

Hur knullar man henne bäst i röven!!!

Varför ska denna typ av vulgära trådrubriker vara i samma kategori som andra övriga inlägg?

Varför kan man inte separera så rubriker med sexuella och vulgära rubriker hamnar i en sidokategori när man går igenom "nya inlägg".

Flashback känns inte rumsrent när man har det på detta sätt. Ungefär som en tattare som har porrtidningarna framme på köksbordet när morsan kommer på besök..

Vad tycker ni?

Som din "supervulgära" trådstart om att alla män är våldtäcktsmän. Sånt skit skulle vi klara oss utan, instruktioner om analsex är då betydligt vettigare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback