Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 19:38
  #25
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putitinputin
Du behöver tjack.

Jo det var därför jag frågade efter en svag laglig cs-drog. Bor utomlands och tjack växer inte direkt på träden här, det är mest cola här. Cola är inget alternativ då jag blir små aggressiv på det och det ger mig inte fokuset jag eftersträvar.

Har ingen lust att beställa amfetamin över landsgränsen heller, därför jag letar efter en stabil svag tjack liknande substans som är laglig och går att beställa inom EU.
Citera
2017-03-16, 22:01
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Jo det var därför jag frågade efter en svag laglig cs-drog. Bor utomlands och tjack växer inte direkt på träden här, det är mest cola här. Cola är inget alternativ då jag blir små aggressiv på det och det ger mig inte fokuset jag eftersträvar.

Har ingen lust att beställa amfetamin över landsgränsen heller, därför jag letar efter en stabil svag tjack liknande substans som är laglig och går att beställa inom EU.

3mmc
Citera
2017-03-16, 22:45
  #27
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putitinputin
3mmc

3mmc i jobb sammanhang? Jo tjena.. skön eller!
Citera
2017-03-16, 22:46
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
3mmc i jobb sammanhang? Jo tjena.. skön eller!

Haha tänkte lura dig lite men du verkar vara erfaren pundare
Inget illa menat är största pundare själv också.
Citera
2017-03-17, 08:56
  #29
Medlem
husGUDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Talar inte bara om mig själv, träffat på så extremt mkt folk genom åren som hamnat i samma sits, säger inte att det är medicinen i sig enbart, det är många faktorer som spelar in. Men jag tycker fortfarande att det är en dålig väg att gå. Bättre och lära sig leva utan det. Men samhället är ej uppbyggt på sånt vis.

Om det nu inte är en sjukdom, varför då bli diagnostiserad plus käka medicin mot det då? Lite som att käka smärtstillande fast du inte har ont någonstans.

Så som du försvarar dina mediciner är du ju inte bättre än någon annan missbrukare. Är ju ett ganska stort problem ifall man inte fungerar utan en kemiskt framställd substans.

Kan säga att jag fungerade bra mycket bättre innan en jävla doktor kom in i bilden och skrev ut lagligt knark till mig.

ADHD är en påhittad sjukdom av samhället. Det är bara en stressfaktor som växer som en tumult i samhället. Varför inte tjäna cash på det samtidigt? Perfekt!
Skitsnack - bara för att du är en jävla pundare som har suttit och fiskat mediciner genom att ljuga för din läkare så att du ska kunna sitta och snorta månadens ranson över ett par Three Hearts 7,0% snarare än att försöka få bukt med den problematik diagnosen medför.

Och ja, mannen - för en del av oss blir konsekvenserna i längden värre av att inte trycka i oss de där "kemiskt framställda substanserna" än av att göra det. Jag skiter fullständigt i om du ser mig som bättre eller sämre än någon som missbrukar aktivt men jag vet många, inklusive mig själv, som har lyckad medicinering att tacka för otroligt mycket.

Fy fan för den där sortens moralism.. är du kristen eller muslim också?! Visst, tjena, det bästa hade väl varit om man kunde lära sig "tänka" bort den ibland gravt bristande impulskontrollen, tänka bort storhjärnans reaktioner på dopamin och noradrenalin etc. Med kunskap om diagnosen kan man givetvis börja se sina beteendemönster på ett nytt sätt men det är folk som du som får folk med denna problematik att gå runt med skuldkänslor för att de har svårt att hantera omgivningens krav.

Låt mig gissa - du är telefonförsäljare i typ Malta eller Barcelona nu eller så pysslar du med nåt olagligt i Thailand? Beställ tjack via darknet är mitt tips eftersom du inte vill gå till en läkare - passa dig för att hamna i klammer med rättvisan eller ledningen för verksamheten där du jobbar bara..

Sorry om jag låter grinig - på väg till mitt eget kontor med ett morgonhumör värdigt en riktigt sur jävla gubb-fitta!
Citera
2017-03-17, 17:10
  #30
Avstängd
.BookHouseBoy.s avatar
Det låter som om du är allt annat än clean. Testa vara nykter så ska du se att du får energi. Du kommer mest troligt sumpa jobbet till slut om du ska knarka för att orka jobba.
Citera
2017-04-06, 14:42
  #31
Avstängd
En liten lina tjack kanske?
Citera
2017-04-06, 15:39
  #32
Medlem
escilichiss avatar
Han skriver att tjack växer inte på träd där han bor! så ni behöver inte nämna det
Citera
2017-04-08, 13:11
  #33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Han skriver att tjack växer inte på träd där han bor! så ni behöver inte nämna det

Det låter nästan konstigt. Tycker ju att tjack borde finnas i alla städer. Bor själv i en liten håla, men det finns gott om tjack här i stan.
Men till TS det är ju bara att leta efter rc-droger som är centralstimulerande, det finns ju en hel del.
Citera
2017-04-08, 20:31
  #34
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det låter nästan konstigt. Tycker ju att tjack borde finnas i alla städer. Bor själv i en liten håla, men det finns gott om tjack här i stan.
Men till TS det är ju bara att leta efter rc-droger som är centralstimulerande, det finns ju en hel del.

Tjack förefaller vara vanligare i mellan-Sverige och norrut. I de södra delarna av landet är det inte alls samma tillgång, varför vet jag inte. Detsamma gäller för t.ex. Köpenhamn där amfetamin inte sällan är en utmaning att finna. Det går förstås, men tillgången är inte alls att jämföra med den för kokain.

Möjligen kan någon i branschen utveckla detta ytterligare, för det fall de huserar här.
Citera
2017-04-09, 14:00
  #35
Medlem
Triunitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Hallå! Är jävligt erfaren inom CS-droger och mycket annat. Varit hyfsat ren under ett års tid från allt förutom lite cola och gräs några få gånger. Välbehövlig pause för att styra upp livet helt enkelt.

Bor utomlands och har skaffat mig ett drömyrke där det krävs mycket fokus och jag jobbar cirka 10-12 timmar varje dag och vi säljer stora belopp så finns mycket pengar i branschen och jag vill tjäna mer än nu.

Men har hamnat i en fet svacka efter att ha varit missbruksfri nästan ett år snart. Jag vill nå nästa nivå på jobbet men något fattas. Glädjen är borta som jag hade innan, jag har tappat fokus totalt på mitt jobb som jag älskar. Vill inte loosa det här jobbet heller.

Jag vill testa och spetsa till detta med någon light cs-drog som kan få mig fokuserad och öka mina resultat ytterliggare.

Detta låter kanske idiotiskt i många ören, ni behöver ej skriva. Jag vill mest ha en substans som man kan jobba på när man tar den i små dosor. Vet inte vad som gäller just nu i RC världen och undrar vad som gäller.

Erfarenheter? Vad funkar bäst? Vart kan jag fixa detta inom Europa på internet på enklast sätt? (skriv i PM om det inte är tillåtet här att tipsa om vart jag kan köpa)

Tack på förhand.
Nootropics kanske hjälper? Få någon att sätta upp en kur åt dig, är ej narkoklassad.
Citera
2017-04-10, 09:42
  #36
Medlem
En liten bomb fint tjack på 0.1 - 0.2 vid morgonkaffet kommer göra dunder!
Amfetamin är till för arbete!

får du inte tag på tjack via gatan så är det väldigt smidigt att beställa, oftast bra mycket bättre det man köper på nätet än den lokala blomsterkranen!
__________________
Senast redigerad av iNjure 2017-04-10 kl. 09:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback