Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-08, 20:47
  #1
Medlem
hassehustlers avatar
Hallå! Är jävligt erfaren inom CS-droger och mycket annat. Varit hyfsat ren under ett års tid från allt förutom lite cola och gräs några få gånger. Välbehövlig pause för att styra upp livet helt enkelt.

Bor utomlands och har skaffat mig ett drömyrke där det krävs mycket fokus och jag jobbar cirka 10-12 timmar varje dag och vi säljer stora belopp så finns mycket pengar i branschen och jag vill tjäna mer än nu.

Men har hamnat i en fet svacka efter att ha varit missbruksfri nästan ett år snart. Jag vill nå nästa nivå på jobbet men något fattas. Glädjen är borta som jag hade innan, jag har tappat fokus totalt på mitt jobb som jag älskar. Vill inte loosa det här jobbet heller.

Jag vill testa och spetsa till detta med någon light cs-drog som kan få mig fokuserad och öka mina resultat ytterliggare.

Detta låter kanske idiotiskt i många ören, ni behöver ej skriva. Jag vill mest ha en substans som man kan jobba på när man tar den i små dosor. Vet inte vad som gäller just nu i RC världen och undrar vad som gäller.

Erfarenheter? Vad funkar bäst? Vart kan jag fixa detta inom Europa på internet på enklast sätt? (skriv i PM om det inte är tillåtet här att tipsa om vart jag kan köpa)

Tack på förhand.
Citera
2017-03-08, 22:17
  #2
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Hallå! Är jävligt erfaren inom CS-droger och mycket annat. Varit hyfsat ren under ett års tid från allt förutom lite cola och gräs några få gånger. Välbehövlig pause för att styra upp livet helt enkelt.

Bor utomlands och har skaffat mig ett drömyrke där det krävs mycket fokus och jag jobbar cirka 10-12 timmar varje dag och vi säljer stora belopp så finns mycket pengar i branschen och jag vill tjäna mer än nu.

Men har hamnat i en fet svacka efter att ha varit missbruksfri nästan ett år snart. Jag vill nå nästa nivå på jobbet men något fattas. Glädjen är borta som jag hade innan, jag har tappat fokus totalt på mitt jobb som jag älskar. Vill inte loosa det här jobbet heller.

Jag vill testa och spetsa till detta med någon light cs-drog som kan få mig fokuserad och öka mina resultat ytterliggare.

Detta låter kanske idiotiskt i många ören, ni behöver ej skriva. Jag vill mest ha en substans som man kan jobba på när man tar den i små dosor. Vet inte vad som gäller just nu i RC världen och undrar vad som gäller.

Erfarenheter? Vad funkar bäst? Vart kan jag fixa detta inom Europa på internet på enklast sätt? (skriv i PM om det inte är tillåtet här att tipsa om vart jag kan köpa)

Tack på förhand.

Säger inte att det låter "idiotiskt", men är du på det klara över vad som kan ha fått glädjen (för jobbet antar jag du menade) och ditt försämrade fokus att infinna sig om du nu faktiskt har ett jobb som du älskar?
Citera
2017-03-08, 22:32
  #3
Medlem
strezs avatar
Skaffa dig tjack, kokain eller metylfenidat då? Fast jag tycker du bör ordna tid hos läkarn för ADHD bedömning så får du ut tjack eller metylfenidat.
Citera
2017-03-08, 23:36
  #4
Medlem
Som-Gjutens avatar
ADHD/ADD medicin?
Citera
2017-03-09, 00:11
  #5
Medlem
Dark_drivers avatar
Amfetamin tror jag helt klart i låga doser bör funka perfekt
Citera
2017-03-09, 02:07
  #6
Medlem
DjDoggs avatar
Modafinil är ju nåt att spana in annars. Många som tycker det funkar ypperligt till det du söker och utan de flesta hemska biverkningar traditionella stims har.

Frid
Citera
2017-03-09, 02:09
  #7
Medlem
Tjack såklart.
Citera
2017-03-09, 08:57
  #8
Medlem
Kingandaces avatar
MDPV
Citera
2017-03-09, 09:02
  #9
Medlem
Bizmarcks avatar
Alkohol och benzo lär göra susen för arbetsmoralen.
Citera
2017-03-09, 14:40
  #10
Medlem
Köp lyrica eller tramadol istället och kör på lågdos. Fungerar bättre i jobb sammanhang då man bibehåller en bra aptit och bra sömn och slipper bli så bränd som man blir av cs
Citera
2017-03-09, 20:14
  #11
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Säger inte att det låter "idiotiskt", men är du på det klara över vad som kan ha fått glädjen (för jobbet antar jag du menade) och ditt försämrade fokus att infinna sig om du nu faktiskt har ett jobb som du älskar?

När jag skaffa detta jobbet så tände jag av efter många års missbruk från allt från cannabis till tramadol, i början drack jag alkohol varje kväll och ibland innan jobbet. Men jag orkar inte supa längre så har börjat röka cannabis på kvällarna igen. Det har självklart gjort mig lite slöare i huvudet även om jag röker väldigt lite. Men jag kommer in i gamla spår helt enkelt och nu har jag landat i mitt nya liv och verkligheten är tillbaka. Jag älskar mitt jobb för det är det enda jag har i mitt liv. Alla dagar räcker det inte till tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av strez
Skaffa dig tjack, kokain eller metylfenidat då? Fast jag tycker du bör ordna tid hos läkarn för ADHD bedömning så får du ut tjack eller metylfenidat.
adhd har jag, men jag bor ej i Sverige och jobbar 10-12 timmar om dagen. Har inte riktigt tid och ork för sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Amfetamin tror jag helt klart i låga doser bör funka perfekt
Ja det stora problemet är att jag har lite problem att hålla det i låga dosor då jag har missbrukat det tidigare plus att jag utvecklar lätt psykoser på amfetamin nu för tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Modafinil är ju nåt att spana in annars. Många som tycker det funkar ypperligt till det du söker och utan de flesta hemska biverkningar traditionella stims har.

Frid
Hört talas om det, det låter som ett grymt alternativ! Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Köp lyrica eller tramadol istället och kör på lågdos. Fungerar bättre i jobb sammanhang då man bibehåller en bra aptit och bra sömn och slipper bli så bränd som man blir av cs

Tramadol får jag epelepsi utav nu för tiden, därför jag slutade! Lyrica älskar jag, men extremt dyrt i längden och svårt att få tag i + avtändningen är förjävlig. Jag käkar mycket citodon för det finns på apoteken här. Men efter några veckor fungerar dom inte längre tyvärr. Annars gör dom mig ganska glad första tiden. Sen behöver jag ta en pause för annars gör dom mig bara slö till slut.
Citera
2017-03-09, 21:47
  #12
Medlem
Gaspedalas avatar
Det enda som känns givet är förstås amfetamin men det har du ju trista erfarenheter av. Ritalin eller concerta etc. går ju även de bort av den anledningen.

En tanke är möjligen någon 'brain drug' så som nootropika/racetam. Inte alls att jämföra med ovanstående men har många fördelar (fokus, minne, ork och driv).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback