Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-08, 19:38
  #1
Medlem
king_ozzelotts avatar
Har en liten fundering.

På senaste tiden har jag blivit sjukt inspirerad av speciellt två länder i Afrika. Nämligen Gambia och Etiopien. Till viss del ven Eritrea faktiskt.

Kikat på alla videos som handlar om uteliv och tjejer, restauranger och barer osv på Youtube.

Nu till saken.

Jag skulle vilja veta, och främst då i Stockholm, men andra städer kan också vara av intresse för man kan ju göra utflykter inom riket

Jag ska definitivt pröva den här restaurangen i helgen: http://www.jebena.com Den ligger i Stockholm. Jag sökte lite på forumet och fler har provat den och tyckt den var bra. Går det mycket afrikanska brudar hit? jag såg att de stänger så sent som klockan 03!? på helger. How come? Blir det bar sedan?

Vidare finns en del, inte så många afrikanska tjejer ibland på Golden hits. Även "mitt hak" Lionbar har en del små afrikanska möss ibland. Men vill mer ha en nattklubb.
Patricia, där hittade jag en afrikansk tjej.

Hörrni brudar vart går ni?

Killar; vart har ni hittat afrikanska brudar någonstans?

Funderar kanske på att dra en repa ner till något av länderna i i höst.

Skriv gärna ett par rader och berätta.

//Ozzelott
Citera
2017-03-08, 19:47
  #2
Avstängd
AutistiskeBarrons avatar
Jag gillar att knulla afrikanska brudar, brukade åka över till Köpenhamn och hänga på hiphopklubben Rust för några år sedan. Annars finns de på liknande klubbar där många afrikanska män hänger.
Citera
2017-03-08, 20:33
  #3
Medlem
Snapphanen1s avatar
I skåne åker dom flesta till köpenhamn till vega t.e.x.
Hgb finns det speciella klubbar med afrikansk musik kommer inte ihåg namnen nu
men har varit på ett sådant ställe skit bra musik o stämmning.
Citera
2017-03-09, 17:59
  #4
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Jag gillar att knulla afrikanska brudar, brukade åka över till Köpenhamn och hänga på hiphopklubben Rust för några år sedan. Annars finns de på liknande klubbar där många afrikanska män hänger.


Ah ok, =)

Ajuste Istergade också!, ska kolla upp Rust också! tack för tipset!

//Ozzelott
Citera
2017-03-09, 18:00
  #5
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen1
I skåne åker dom flesta till köpenhamn till vega t.e.x.
Hgb finns det speciella klubbar med afrikansk musik kommer inte ihåg namnen nu
men har varit på ett sådant ställe skit bra musik o stämmning.


-Ja HBG är ju lite närmre, ska kika in och Googla på afrikansk musik HGB.
Antar att det finns bra möjligheter att sova över där. Jag är medlem i diverse hotell. Tack

//Ozzelott
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback