Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-08, 01:01
  #1
Medlem
Tog LSD och fick en snetripp som slutade på sjukhus, hade bra set and settings och mådde bra innan osv..
Vet inte varför jag fick en snetripp, Men jag trodde iallafall att jag skulle dö, och ringde ambulans.
Var påläst om lsd innan, och jag visste om att man inte kunde överdosera osv.. Men jag hade tappat verklighetsuppfattningen, var såpass borta att jag glömt bort att det är ofarligt.
Jag är väldigt intresserad utav att utforska psykedeliska droger, Hade en bra upplevelse tills mitten av trippen.
Vågar jag prova det igen? Några tips för nästa gång?
Mvh
Citera
2017-03-08, 01:03
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janne52
Tog LSD och fick en snetripp som slutade på sjukhus, hade bra set and settings och mådde bra innan osv..
Vet inte varför jag fick en snetripp, Men jag trodde iallafall att jag skulle dö, och ringde ambulans.
Var påläst om lsd innan, och jag visste om att man inte kunde överdosera osv.. Men jag hade tappat verklighetsuppfattningen, var såpass borta att jag glömt bort att det är ofarligt.
Jag är väldigt intresserad utav att utforska psykedeliska droger, Hade en bra upplevelse tills mitten av trippen.
Vågar jag prova det igen? Några tips för nästa gång?
Mvh


Du har redan svaret om du läser din tråd, du frågar om råd alltså är du inte redo.
Citera
2017-03-08, 01:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janne52
Tog LSD och fick en snetripp som slutade på sjukhus, hade bra set and settings och mådde bra innan osv..
Vet inte varför jag fick en snetripp, Men jag trodde iallafall att jag skulle dö, och ringde ambulans.
Var påläst om lsd innan, och jag visste om att man inte kunde överdosera osv.. Men jag hade tappat verklighetsuppfattningen, var såpass borta att jag glömt bort att det är ofarligt.
Jag är väldigt intresserad utav att utforska psykedeliska droger, Hade en bra upplevelse tills mitten av trippen.
Vågar jag prova det igen? Några tips för nästa gång?
Mvh

Själv sneat på lsd inte så kul :/

Bästa är ju att vara nykter, men annars kör toppisar. Tycker det är samma rus men inte lika lång tripp, ochså kan du ju köra en liten dos som är lättare att hantera, men som sagt nykter är bäst.
Citera
2017-03-08, 01:59
  #4
Medlem
uh-huhs avatar
Införskaffa benso innan och om något går fel så släng i dig 3 stavar xanor och lägg dig ner och ta det lungt.
Eller är du en uppstirrig person som inte kan lyssna när du är uppe i ditt hystery?
Citera
2017-03-08, 04:32
  #5
Medlem
Antivalents avatar
Barn ska knarka med barnvakter. Satt du själv hemma eller?
Citera
2017-03-09, 00:25
  #6
Medlem
Reactants avatar
Man lär sig med tiden att släppa all impulsivitet baserat på dumma tankar som egentligen bara hade kunnat flyta förbi, inte tänka att man kan tänka fel, man kan endast fastna i dåliga tankemönster som leder till något så extremt som en tur med ambulansen om man håller fast vid vad som dyker upp under resan, att "go with flow" är verkligen det viktigaste för att komma någonstans i sina expeditioner.
Att trippa solo i en bädd som du bestämmer att du inte lämnar oavsett vad som händer, en nära vän som kan hålla dig sällskap och låta dig ventilera. Det finns många sätt att trippa på, under olika omständigheter och just det är viktigt att planera väl och se till att ditt mindset är ett av mod, undergivenhet inför molekylen som har ockuperat ditt sinne och en äkta vilja.

Bara du vet om du vågar själv fast det är i mitt tycke inte det viktigaste. Att inte våga trippa och göra det ändå är ofta den inställningen som leder till störst personlig utveckling i min erfarenhet.

Mina lite smådrogade tankar. Peace
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback