Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-08, 00:59
  #1
Medlem
Hej.

Man, 20 år gammal.

Har varit ett par sena nätter under närmare bestämt varje lördag de tre senaste veckorna. Varje gång har det, förutom omåttligt krökande även blivit en hel del koks dessutom. (Ungefär 1 gubbe ladd/kväll) .

Har dock märkt, efter det nu tredje intaget, att jag blivit rätt snurrig/skev utav dem här kvällarna. Har svårt att hålla strukturerna i chack. Får sämre minne/ lättare paranoia bl.a.

Förutom att jag kommit sent till jobbet dem 2 senaste dagarna så har jag mest legat hemma och sovit/ knappt gjort något av min fritid alls. .

Någon som känner igen sig? Andra råd?

Får bli ett par vita helger nu framöver, helt klart.
Citera
2017-03-08, 08:51
  #2
Medlem
När du drar ladd så utsöndras nått glädjeämne i hjärnan (minns inte ordet) . Men till slut så är lagret med glädje uttömt. Hände mig med. La ner skiten då. Va hemma i 6 månader å allt va tråkigt. (Jag höll på till å från i 2år). Hur som helst så fick jag tillbaka glädjen igen å man kunde dricka alkohol igen å endast va nöjd med det men suget på kola fanns ju ändå. Så mao när du drar kola har du för kul å använder hela lagret med glädje. Lägg ner skiten
Citera
2017-03-08, 19:34
  #3
Medlem
Bieffekt efter för hårt intag, bättre att vila ett par månader istället för några vita helger.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback