Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-07, 20:15
  #1
Medlem
Tuschpennans avatar
Ett program om halvkändisar som ska plåta fåglar med hjälp av fågelskådare.

En fråga till er som kollar in programmet: Vad är det för kamerahus som de använder och vad är det för objektiv?
Märkena är tejpade så det syns inte.
Citera
2017-03-28, 20:05
  #2
Medlem
Canon 7D (Första versionen) och objektivet är Canon 70-300 (inte L).
Citera
2017-03-28, 20:22
  #3
Medlem
Iaftondanss avatar
Vad vet ni om programledaren Gigi? Tänker 80tal 80
Citera
2017-03-29, 15:09
  #4
Medlem
Det var länge sedan jag såg en sån genuin glädje när den ljusa tjejen blev klar för Peru.
Citera
2017-04-04, 19:07
  #5
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vsk61
Det var länge sedan jag såg en sån genuin glädje när den ljusa tjejen blev klar för Peru.

Menar du hon som tävlar tillsammans med boxaren Armand (det finns ju två stycken ljusa fågelskådartjejer kvar i tävlingen)?

Jag älskar fåglar och tycker att det här programmet är det bästa som har visats på SVT de senaste 10 åren.

Skönt att den jobbiga Bathina inte fick följa med till Peru.
__________________
Senast redigerad av Offervilja 2017-04-04 kl. 19:29.
Citera
2017-04-04, 20:47
  #6
Medlem
Maria som tävlar med Anders Bagge tänkte jag på. I övrigt håller jag med dig. En annorlunda men bra programidé.
Citera
2017-04-12, 05:39
  #7
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vsk61
Det var länge sedan jag såg en sån genuin glädje när den ljusa tjejen blev klar för Peru.

Bästa med hela säsongen när hon i total eufori hoppar upp & ner medans hon boxar bagge
" vi ska till Peru, vi ska till Peru" söt tös de där, borde klippa & ladda upp de där

Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag älskar fåglar och tycker att det här programmet är det bästa som har visats på SVT de senaste 10 åren. Skönt att den jobbiga Bathina inte fick följa med till Peru.

Håller med dig på båda punkterna där, bra svenskt program som kändes & var helt genuint
hade aldrig sett lr hört något om Bathina tidigare & de ska man nog va glad för,,fy fan!!
synd att Vanessa falk rök så fort de är en kul brud som man gillar starkt annars.

Rättvis vinnare! paret klickade fint & gjorde ett jävla jobb programmet igenom grattis!!

__________________
Senast redigerad av Michael-ScarN 2017-04-12 kl. 05:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback