Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-20, 20:25
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Jo det gör de visst det, bröstförstoring, bröstförminskning, räta upp krokig näsa mm

Gör landstinget bröstförstoring?
Citera
2017-03-20, 20:42
  #170
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokofjong
Om hon varit så pass trasig i underlivet så hade dom opererat dessa skador akut och inte gjort något som helst estetiskt fint av det.
Landstinget gör inte kosmetiska operationer så det hade hon fått göra privat.
Jag är rätt övertygad om att landstinget i många fall ger remisser till plastikkirurgen åt folk som har blivit vanställda genom olyckor eller exempelvis våldtäkter. I vissa fall kan det säkert också skrivas remisser till plastikkirurgi för folk med medfödda missbildningar som påvisat hindrar dom i livet, fysiskt och psykiskt.
Citera
2017-03-20, 21:24
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jag är rätt övertygad om att landstinget i många fall ger remisser till plastikkirurgen åt folk som har blivit vanställda genom olyckor eller exempelvis våldtäkter. I vissa fall kan det säkert också skrivas remisser till plastikkirurgi för folk med medfödda missbildningar som påvisat hindrar dom i livet, fysiskt och psykiskt.

Jo precis.
Men då rättar dom till det som skall göras.
Vi pratar inte om nån blygdläppsförminskning eller liknande.
Och den här damen lär ha rätt specifika önskemål.
Citera
2017-03-20, 21:57
  #172
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokofjong
Jo precis.
Men då rättar dom till det som skall göras.
Vi pratar inte om nån blygdläppsförminskning eller liknande.
Och den här damen lär ha rätt specifika önskemål.
Exakt, vilket är ett av många tecken som pekar på att allt bara är ett påhitt. Hon började tidigt prata om "vaginal rejuvenation" eller något liknande, vilket ju är ett ingrepp man gör på eget bevåg och för egna stålar. Därav insamlingen. Men hon verkar inte förstå att ett sånt ingrepp inte är aktuellt hos kvinnor som fått skador i underlivet till följd av våldtäkt. Hon är helt blåst.
Citera
2017-03-20, 22:09
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Exakt, vilket är ett av många tecken som pekar på att allt bara är ett påhitt. Hon började tidigt prata om "vaginal rejuvenation" eller något liknande, vilket ju är ett ingrepp man gör på eget bevåg och för egna stålar. Därav insamlingen. Men hon verkar inte förstå att ett sånt ingrepp inte är aktuellt hos kvinnor som fått skador i underlivet till följd av våldtäkt. Hon är helt blåst.

Sett många som skrivit lite här och var att hon har drogproblem. Det känns som en mycket trasig människa som behöver mycket hjälp. Några år på psyket skulle nog passa bra.

Frågan är ju vart hon fått pengar ifrån innan och vilken situation hon nu satt sig i. Hon ser ju ut att leva lite av ett "lyxliv". Hotell, shopping, fester, plastikoperationer osv. Inget som direkt är gratis. Och nu? Ett av de mest desperata sätt att försöka få in pengar jag skådat på länge.

Undrar vad undersökningen på sjukhuset gav. Det som hittades lär väl knappast motsvara det våld som hon beskrev sig ha utsatts för. Då skulle ju kroppen vara i chock och helt mörbultad.

Att hon sen INTE VILLE kontakta polisen eller ha med dem att göra efter att ha blivit utsatt för något så hemskt som hon beskrev? Märkligaste jag har hört. Vem skulle inte vara livrädd då.. Låter ju som den värsta våldtäktsman från någon Beck-film.
Citera
2017-03-20, 22:10
  #174
Medlem
Låt mig gissa nu kommer detta användas av massmedia m fl för att bevisa att många våldtäkter är påhittade och att de därmed inte alls ökat och att MENAmän är offren
Citera
2017-03-20, 22:21
  #175
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Undrar vad undersökningen på sjukhuset gav. Det som hittades lär väl knappast motsvara det våld som hon beskrev sig ha utsatts för. Då skulle ju kroppen vara i chock och helt mörbultad.
Det som hittades, eller rättare sagt troligtvis inte hittades, lär ligga till grund för polisens rätt tidiga misstanke.

Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Låt mig gissa nu kommer detta användas av massmedia m fl för att bevisa att många våldtäkter är påhittade och att de därmed inte alls ökat och att MENAmän är offren
Nej det låter inte troligt.
Citera
2017-03-20, 22:26
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Sett många som skrivit lite här och var att hon har drogproblem. Det känns som en mycket trasig människa som behöver mycket hjälp. Några år på psyket skulle nog passa bra.

Frågan är ju vart hon fått pengar ifrån innan och vilken situation hon nu satt sig i. Hon ser ju ut att leva lite av ett "lyxliv". Hotell, shopping, fester, plastikoperationer osv. Inget som direkt är gratis. Och nu? Ett av de mest desperata sätt att försöka få in pengar jag skådat på länge.

Undrar vad undersökningen på sjukhuset gav. Det som hittades lär väl knappast motsvara det våld som hon beskrev sig ha utsatts för. Då skulle ju kroppen vara i chock och helt mörbultad.

Att hon sen INTE VILLE kontakta polisen eller ha med dem att göra efter att ha blivit utsatt för något så hemskt som hon beskrev? Märkligaste jag har hört. Vem skulle inte vara livrädd då.. Låter ju som den värsta våldtäktsman från någon Beck-film.

Jag tror det här med lyxliv etc är påhitt som det brukar vara hos majoriteten av trasiga unga silikonbrudar. Tex. Besöker Sthlm, går in i lobbyn på Grand, tar en bild. Ja, du förstår. Snuten lär väl annat falsk larm tidigt. Aldrig hört om att snuten bett om våldtäktsoffers dator innan.
Citera
2017-03-20, 22:56
  #177
Medlem
Om detta är sant så förstör hon så förskräckligt mycket för dom som verkligen är brottsoffer.
Citera
2017-04-03, 22:53
  #178
Avstängd
Ch*nnah knarkar rätt hårt ska ni veta.
Citera
2017-04-04, 01:57
  #179
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Ch*nnah knarkar rätt hårt ska ni veta.

Vad är hennes favoritdroger?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback