Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-06, 01:57
  #1
Medlem
gringofarangens avatar
Någon som har erfarenhet eller vet lite mer om dom nyaste smartphone från Blackberry? De senaste mobilerna ska tydligen ha Android med en speciell Blackberry konfiguration istället för Blackberry OS, är detta bra eller är det dåligt? Går det fortfarande att få tag på någon telefon dom kör Blackberry OS eller är detta dödförklarat? Någon bra återförsäljare i Sverige för Blackberry UTAN abonnemang?
__________________
Senast redigerad av gringofarangen 2017-03-06 kl. 02:01.
Citera
2017-03-07, 11:17
  #2
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gringofarangen
Någon som har erfarenhet eller vet lite mer om dom nyaste smartphone från Blackberry? De senaste mobilerna ska tydligen ha Android med en speciell Blackberry konfiguration istället för Blackberry OS, är detta bra eller är det dåligt? Går det fortfarande att få tag på någon telefon dom kör Blackberry OS eller är detta dödförklarat? Någon bra återförsäljare i Sverige för Blackberry UTAN abonnemang?


Om du inte fick nån träff med google, så får du nog leta på blocket och liknande.
Citera
2017-03-31, 19:04
  #3
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gringofarangen
Någon bra återförsäljare i Sverige för Blackberry UTAN abonnemang?

här köpte jag för ett år sedan, en tel med blackberry OS, den finns inte här idag men finns med android. den jag köpte var utan abbonemang o fungerar fint.

http://www.misco.se/product/product....ing=blackberry
Citera
2017-11-11, 12:54
  #4
Medlem
NonCompliances avatar
ÄNTLIGEN en smartphone med fysiskt tangentbord!

Som jag har längtat! Jag hatar verkligen alla dessa touchscreens! HATAR!

Till alla er som tänker likadant:

Sök på Blackberry Keyone.
Citera
2018-01-07, 16:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonCompliance
ÄNTLIGEN en smartphone med fysiskt tangentbord!

Som jag har längtat! Jag hatar verkligen alla dessa touchscreens! HATAR!

Till alla er som tänker likadant:

Sök på Blackberry Keyone.

Kan bara hålla med att det är helt värdelöst att skriva på en glasbit - fysiskt tangentbord ftw! Bästa mobilen f.ö
Citera
2018-02-08, 21:20
  #6
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gringofarangen
Någon som har erfarenhet eller vet lite mer om dom nyaste smartphone från Blackberry? De senaste mobilerna ska tydligen ha Android med en speciell Blackberry konfiguration istället för Blackberry OS, är detta bra eller är det dåligt? Går det fortfarande att få tag på någon telefon dom kör Blackberry OS eller är detta dödförklarat? Någon bra återförsäljare i Sverige för Blackberry UTAN abonnemang?

Dödförklarat sedan 1-2 år tillbaks. Till o med MicSof verkar ha gått i telgraven då Bill Gates kör på Android nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback