Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-05, 19:12
  #1
Medlem
Hundastronauts avatar
Hur kan det inte finnas en tråd för detta redan?! Mora har ju kopplat strypgrepp på Bofors för att få möta den som lyckas vara sämst av Rögle och Leksand. Två raka hemmamatcher för surmörtarna nu.

Imorgon börjar "Slutspelsserien" och det blir ju jävligt kul att följa. Lyckas AIK få halvfullt på Hovet? Hittar Panterns alla fans till Västervik? Sen är det Tingsryd mot Almtuna och där har jag intet att säga. Almtuna är alltid med på ett hörn på nåt sätt trots att de känns så meningslösa. Synd att de bytt tillbaka till Gränbyhallen. Metallåtervinning Arena var ju annars det tuffaste arenanamnet i detta land. Plivit Trade Arena gillar jag också men det är ju bara för att de gör så sjukt goda inlagda paprikor*.

På ett sätt hoppas jag att det blir Leksand vs. Mora för den matchserien kommer ju bli historisk. Samtidigt tycker jag någonstans att det hade varit kul om Mora spelade SHL. Roligare möte än Rögle. Om Leksand nu håller sig kvar, vilket jag tror.

Leksand vs. Mora och Rögle vs. AIK hade nog blivit den bästa teveunderhållning i alla fall så det får bli mitt tips.

*De med surkål inuti.
2017-03-05, 20:56
  #2
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundastronaut
Hur kan det inte finnas en tråd för detta redan?!

Den som söker skall finna.

(FB) Meca Hockey Race 2017
2017-03-05, 21:41
  #3
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Den som söker skall finna.

(FB) Meca Hockey Race 2017

Precis. Den här låser vi direkt.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback