Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-05, 12:56
  #1
Medlem
Har läst igenom kanske 100 kurrapporter här och minst 70 av dem slutar antingen några veckor in eller innan PCTn eller är av riktigt kass kvalitet. Planerar att göra ett register, eller i alla fall en lista över fullständiga rapporter sorterade efter preparat, om bilder finns, och om blodprovsresultat finns. Det hade underlättat för oss som vill se effekter och resultat av kurer och inte bara att roidz99 gick upp 3kg efter en vecka på sin 10/60.

Har ni tips på bra rapporter med detaljerad beskrivning av effekter och stats även efter kuren så kan ni PMa eller posta dem här (om en sån här tråd är tillåten här). Extra kudos för rapporter på mer excentriska preparat som ostarine och methyltren. Kommer eventuellt föra statistik över alla rapporterade bieffekter och dess frekvens, genomsnittlig styrke -eller viktökning m.m.
Citera
2017-03-05, 13:36
  #2
Medlem
EVF111s avatar
https://www.flashback.org/t2445153

Den bästa rapport jag läst. Cred till fenjal!
Citera
2017-03-05, 15:41
  #3
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Bra idé
Citera
2017-03-05, 20:55
  #4
Medlem
jag skulle verkligen uppskatta om det fanns fler! följer
Citera
2017-03-05, 22:34
  #5
Medlem
Håller med. Letat mycket genom åren när man vart ung o sugen, men det är fan en djungel. Många som startar sen ger upp eller vad det nu är, så man ser 1000tals starter men endast ett fåtal kompletta.

Personligen uppskattar jag mest före/efter bilder med kommentar från personen om vad som var viktigast osv. Så det bygger ju på att man gör allt samt att man faktiskt har bra före och efterbilder, dock bygger det också på att man är 100% på att man kan lägga ut det utan att bli outad... lite det som är problemet för min egna del. Annars ska jag försöka göra en så komplett kurrapport som möjligt!
Citera
2017-03-06, 18:38
  #6
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simparion
Håller med. Letat mycket genom åren när man vart ung o sugen, men det är fan en djungel. Många som startar sen ger upp eller vad det nu är, så man ser 1000tals starter men endast ett fåtal kompletta.

Personligen uppskattar jag mest före/efter bilder med kommentar från personen om vad som var viktigast osv. Så det bygger ju på att man gör allt samt att man faktiskt har bra före och efterbilder, dock bygger det också på att man är 100% på att man kan lägga ut det utan att bli outad... lite det som är problemet för min egna del. Annars ska jag försöka göra en så komplett kurrapport som möjligt!
Ja bilder är ju helt klart roligast
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback