Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-05, 07:18
  #1
Avstängd
vet det finns massa men dom jag testat har man varit tvungen att koppla sitt bankkonto till och orkar fan inte gå igenom och registrera mig på alla olika sidor för att se vilken som inte har.


Vill alltså i princip bara lägga till betalningsmetoden i min webshop och sen få kundernas bitcoin direkt till min wallet.

Gärna gratis om det finns.
Citera
2017-03-05, 12:15
  #2
Medlem
mbrodins avatar
Vet ej om det är vad du är ute efter, men kolla in Stripe Payments. Det är dock inte gratis, men varken några avtal eller andra månadskostnader tillkommer utan det kostar per order, ca 1.4 % av ordervärdet samt 1.8 kr/order.. har själv använt och det är riktigt smidigt. Har själv utvecklat olika API:s för mina projekt.
Citera
2017-03-07, 16:22
  #3
Medlem
Kolla Bitpay, Coinbase eller Coingate. Tror dem är de vanligaste. Har tyvärr ingen erfarenhet av någon av dem angående att acceptera Bitcoin i webshop. Däremot har jag använt både Coinbase och Bitpay som betalande kund hos andra webbshopar och det har fungerat bra.
Citera
2019-01-05, 18:41
  #4
Medlem
15minFames avatar
Tänkte prova coingate och lägga upp en betalningsknapp.
Men för kunder är det ett väldans jobb att köpa valuta med kreditkort då det ska verifieras på alla möjliga sätt så jag undrar om det går att föra över valuta från en annan plånbok till sin plånbok hos coingate och sen kunna betala mig?

Har googlat och kollat deras hemsida men hittar inte svaret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback