Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-04, 19:29
  #1
Medlem
Ett desperat försök att återfå den konst av Jan Naliwajko som jag bestals på i slutet av 90-talet! Kan någon tala om för mig vilket forum jag bör vända mig till för att lyckas med det Polisen misslyckats med? Hitta min stulna konst! Har jag hittat rätt här kommer jag att lägga ut hela listan!
Citera
2017-03-21, 01:06
  #2
Medlem
kanelkakas avatar
Det blir nog svårt tyvärr. Konststölder är lågprioriterade om det inte rör sig om mycket stora värden och auktionshusen lämnar inte ut namn på köpare och säljare.

Men Art Loss Register’s database kanske vore något? http://www.artloss.com/en
Citera
2017-06-04, 11:45
  #3
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurituri
Ett desperat försök att återfå den konst av Jan Naliwajko som jag bestals på i slutet av 90-talet! Kan någon tala om för mig vilket forum jag bör vända mig till för att lyckas med det Polisen misslyckats med? Hitta min stulna konst! Har jag hittat rätt här kommer jag att lägga ut hela listan!

Vad har du att förlora? Lägg upp bilder på verken och berätta om omständigheterna, plats etc så har du lite flax så känner någon igen verken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback