Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-04, 17:42
  #1
Medlem
tompacruises avatar
http://www.op.se/jamtland/krokom/all...s-till-sjukhus
Citera
2017-03-04, 17:43
  #2
Medlem
tompacruises avatar
Vilka är dom inblandade? Någon som vet?
Citera
2017-03-04, 18:04
  #3
Moderator
Elrosss avatar
citat ur artikeln


Citat:
Under natten till lördagen larmades räddningsenheter till en allvarlig trafikolycka på E14 mellan Krokom och Ytterån. En personbil ska ha voltat i hög hastighet och alla sex personer som färdades i bilen fördes med ambulans till sjukhus.

– Enligt uppgift ska bilen ha voltat i hög fart. En person ska ha kastats ut ur bilen vid olyckan och en person satt kvar i bilen så räddningstjänsten fick klippa upp taket för att göra ett så kallat säkert uttag, säger Johan Wickenberg, inre befäl vid Jämtlands räddningsförbund.

Samtliga sex personer som färdades i bilen har förts med ambulans till Östersunds sjukhus. Det är i nuläget oklart med vilka skador. De ska vara i 20-årsåldern.

Citat:
Har ni någon misstanke om brott?

– Vi misstänker i nuläget rattfylleri och vårdslöshet i trafiken, säger David Levy, RLC-befäl vid polisens ledningscentral region Nord.
.
Citera
2017-03-05, 09:19
  #4
Medlem
Slinkies avatar
Namn på de inblandade borde ju kommit fram vid det här laget....?
Citera
2017-03-17, 09:56
  #5
Medlem
Så, vem var det som körde?
Citera
2017-03-27, 06:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slinkie
Namn på de inblandade borde ju kommit fram vid det här laget....?

Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Så, vem var det som körde?
Emma bröt ryggen.
Citat:
Det var natten mot lördag den 4 mars. Em*ma Säl*l och hennes kompisar hade festat. De var sex i bilen och det var bara chauffören som var nykter.

Sen hade jag en kompis som ville köra. Jag sa att jag inte ville åka med honom, men då sa alla att vi tjejer var tråkiga. Då var det bara att åka med, berättar Emma.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jam...-alla-var-doda

"körde i 180" - Jag gissar att bilägaren ville köra själv...
__________________
Senast redigerad av iconicatab 2017-03-27 kl. 06:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback