Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-04, 16:43
  #1
Medlem
Kan det vara en psykos jag har fått? se https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p60067115

Trippen är precis på gränsen till att snea. Kan någon skriva om? Jag måste få kontakt med omvärlden.
2017-03-04, 16:50
  #2
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Du blir alltid nykter, lugna ner dig nu
2017-03-04, 16:52
  #3
Medlem
Jag har ingen aning om vad som händer just nu. Jag har tappat begreppet om allt. Jag sitter och tänker på att det tydligen var viktigt att det var någon skillnad på människor och djur. Men jag är nu helt borta och kan helt ärligt inte säga vad det är.
2017-03-04, 16:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johny555
Jag har ingen aning om vad som händer just nu. Jag har tappat begreppet om allt. Jag sitter och tänker på att det tydligen var viktigt att det var någon skillnad på människor och djur. Men jag är nu helt borta och kan helt ärligt inte säga vad det är.
Den tanken var ju inte så farlig, sätt dig i soffan o lyssna på nån go låt
2017-03-04, 16:57
  #5
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny555
Jag har ingen aning om vad som händer just nu. Jag har tappat begreppet om allt. Jag sitter och tänker på att det tydligen var viktigt att det var någon skillnad på människor och djur. Men jag är nu helt borta och kan helt ärligt inte säga vad det är.
Du överlever. Jag brukar trippa bra mycket hårdare än det du beskriver. Tagit syra förr? Hur är din set&setting? Babysitter? Mående innan tripp? Styrka på lapp om du vet?
2017-03-04, 16:57
  #6
Medlem
3487s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny555
Jag har ingen aning om vad som händer just nu. Jag har tappat begreppet om allt. Jag sitter och tänker på att det tydligen var viktigt att det var någon skillnad på människor och djur. Men jag är nu helt borta och kan helt ärligt inte säga vad det är.
Människan är ett djur, du behöver inte tänka på det längre.
2017-03-04, 17:00
  #7
Medlem
Tripportreats avatar
Eftersom du ifrågasätter din verklighet så är du inte psykotisk, en person i psykos vet inte om att denne är psykotisk.

Du har tagit lsd i hög dos vilket ger ett långt rus, det kommer gå över men kan ta några timmar till. Försök inte agera "normal", göra "normala saker" eller på annat sätt motverka trippen. Försök go with the flow, påminn dig om att det är lsd och att det kommer gå över.

Det går alltid över, slappna av och försök utforska trippen under tiden.

//Tripportreat
2017-03-04, 17:02
  #8
Medlem
Tripportreats avatar
Skit i att sitta vid datorn och Flashback, slå på någon bra låt och gör det mysigt omkring dig
2017-03-04, 17:03
  #9
Medlem
kolla på denna broder


https://www.youtube.com/watch?v=CMb5bf8Z49g
2017-03-04, 17:17
  #10
Medlem
Min största rädsla är att komma till ett ställe, och känna igen mig. För då känns det som att jag är i en loop, som jag aldrig kommer ur.
2017-03-04, 17:18
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thinkpad.
kolla på denna broder


https://www.youtube.com/watch?v=CMb5bf8Z49g
bra tips
2017-03-04, 17:23
  #12
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny555
Min största rädsla är att komma till ett ställe, och känna igen mig. För då känns det som att jag är i en loop, som jag aldrig kommer ur.
Oavsett vad du kan komma att uppleva så kommer det gå över, har du möjlighet att ta dig hem? Kommer du ihåg när du tog sista lappen?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback