Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-03, 23:50
  #1
Medlem
damn-2013s avatar
Iom alla anklagelser som finns är vi nu ett gäng som är nyfikna över vem som ligger bakom varningsgruppen, och varför varningsgruppen inte går ut med bevis för alla som hängs ut,inte ens personerna själv som det handlar om och har även falskanklagat flertalet människor.

Någon som vet något?
Citera
2017-03-04, 01:35
  #2
Medlem
Inte hört talas om vad är det förnågot?
Citera
2017-04-14, 22:54
  #3
Medlem
Jag mins mycket väl vem han är då det var han som hade den stora Varningsgruppen på Fb men eftersom att många anmälde den så gjorde han ett beslut om att skaffa denna hemsida i stället och tyvärr så kan ingen göra något för han har reggat denna sida från ett Amerikanskt Forum så att ingen ska kunna knäcka denna sida

Dock mins jag inte hans namn och jag vet att vi är många som är oskyldiga och svårt uthängda och polisen gör inte ett skit då dom inte kommer åt honom och det sabbar så otroligt mycket för oss som är oskyldiga när det gäller på Fb - arbete - söka bostad m.m.

Så jag vet inte hur man ska knäcka detta faktiskt
Citera
2017-04-15, 20:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobbe-Miloue-2008
Jag mins mycket väl vem han är då det var han som hade den stora Varningsgruppen på Fb men eftersom att många anmälde den så gjorde han ett beslut om att skaffa denna hemsida i stället och tyvärr så kan ingen göra något för han har reggat denna sida från ett Amerikanskt Forum så att ingen ska kunna knäcka denna sida

Dock mins jag inte hans namn och jag vet att vi är många som är oskyldiga och svårt uthängda och polisen gör inte ett skit då dom inte kommer åt honom och det sabbar så otroligt mycket för oss som är oskyldiga när det gäller på Fb - arbete - söka bostad m.m.

Så jag vet inte hur man ska knäcka detta faktiskt
Sluta att svindla folk på Facebook kan jo vara en början?
Citera
2017-04-15, 22:16
  #5
Medlem
Börja ta reda på fakta innan du ens yppar dig till andra människor
Citera
2017-06-05, 13:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobbe-Miloue-2008
Jag mins mycket väl vem han är då det var han som hade den stora Varningsgruppen på Fb men eftersom att många anmälde den så gjorde han ett beslut om att skaffa denna hemsida i stället och tyvärr så kan ingen göra något för han har reggat denna sida från ett Amerikanskt Forum så att ingen ska kunna knäcka denna sida

Dock mins jag inte hans namn och jag vet att vi är många som är oskyldiga och svårt uthängda och polisen gör inte ett skit då dom inte kommer åt honom och det sabbar så otroligt mycket för oss som är oskyldiga när det gäller på Fb - arbete - söka bostad m.m.

Så jag vet inte hur man ska knäcka detta faktiskt
har kollat igenom inlägg, det är ganska uppenbar att inga oskyldiga människor hängs ut. låter som du finns med på sidan för att du har varit stygg. finns inget att göra än att ändra ditt för eller efternamn så det inte dyker upp när tex eventuella arbetsgivare googlar ditt namn
Citera
2017-06-05, 13:51
  #7
Medlem
https://varningsgruppen.wordpress.com/

yep. verkar som personerna vet exakt vad dom håller på med
Citera
2017-06-05, 13:54
  #8
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Det finns ett par från min bostadsort som är uthängda, inget falsk larm där inte, välmotiverat att dom hängs ut även om dom inte gillar det själva. Den sidan gör nog mer nytta än alla polisanmälningar som resulterar i nedlagda utredningar.
Citera
2017-08-11, 20:56
  #9
Medlem
damn-2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
har kollat igenom inlägg, det är ganska uppenbar att inga oskyldiga människor hängs ut. låter som du finns med på sidan för att du har varit stygg. finns inget att göra än att ändra ditt för eller efternamn så det inte dyker upp när tex eventuella arbetsgivare googlar ditt namn

Jag är uthängd på sidan kan jag ju säga, oskyldigt uthängd för att personen/personerna inte orkade gräva djupare och jag motbevisar ju mer än gärna, haft en dialog med gruppen på Facebook via pm, som att prata med en vägg förutom att en vägg förmodligen skulle vara mer kontaktbar och förnuftig och vuxen
Bara nyfiken på vem det är som inte kan ta en vuxen diskussion inte fan ska man behöva byta namn, finns säkert en del som bör vara uthängda där men det finns nog även en del som är oskyldiga , finns ju alltid två sidor av ett mynt så att säga.
Citera
2017-09-07, 09:20
  #10
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damn-2013
Jag är uthängd på sidan kan jag ju säga, oskyldigt uthängd för att personen/personerna inte orkade gräva djupare och jag motbevisar ju mer än gärna, haft en dialog med gruppen på Facebook via pm, som att prata med en vägg förutom att en vägg förmodligen skulle vara mer kontaktbar och förnuftig och vuxen
Bara nyfiken på vem det är som inte kan ta en vuxen diskussion inte fan ska man behöva byta namn, finns säkert en del som bör vara uthängda där men det finns nog även en del som är oskyldiga , finns ju alltid två sidor av ett mynt så att säga.


Vore otroligt spännande att läsa en oskyldig konversation, hittade bara uppenbara scammare på den sidan. Att 'en hel del' skulle vara oskyldiga är rent skitsnack.
Citera
2017-09-07, 10:34
  #11
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damn-2013
Jag är uthängd på sidan kan jag ju säga, oskyldigt uthängd för att personen/personerna inte orkade gräva djupare och jag motbevisar ju mer än gärna, haft en dialog med gruppen på Facebook via pm, som att prata med en vägg förutom att en vägg förmodligen skulle vara mer kontaktbar och förnuftig och vuxen
Bara nyfiken på vem det är som inte kan ta en vuxen diskussion inte fan ska man behöva byta namn, finns säkert en del som bör vara uthängda där men det finns nog även en del som är oskyldiga , finns ju alltid två sidor av ett mynt så att säga.

Om du vill motbevisa så gå ut med all info här. Flashbacktrådar kommer ofta långt upp på googlesökningar.
Citera
2017-09-07, 11:12
  #12
Medlem
NickSonnys avatar
Offentlig skampåle. I like it. Behövs mer och mer nu när polisen slutat upp med att göra sitt jobb.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback