Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-03, 18:26
  #13
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Senare på fredagen drog polisen in avspärrningen och lämnade platsen. Någon ytterligare information har inte lämnats.

http://www.expressen.se/kvallsposten...r-grovt-brott/

Kanske någon som har övat kast med liten ketchupflaska.

http://www.skd.se/2017/03/02/ketchup...de-pa-poliser/
__________________
Senast redigerad av Chantre 2017-03-03 kl. 18:28.
Citera
2017-03-03, 18:31
  #14
Medlem
Hur kan regeringens snubbar påstå att allt är lugnt? Vad man kan läsa sig till är t ex Malmö drabbat av något som nu måste betecknas som inbördeskrig. Har regeringen tänkt låta hela den staden gå under?
Det var ganska många år sen jag besökte Malmö men då var det en fin stad. Fast det är självklart att jag vet varför allt detta händer. Det vet alla någorlunda klartänkta och läskunniga medborgare i Sverige.
Frågan är bara vad politikerna i regeringen och alliansen tänker göra. Det räcker inte att babbla om "utanförskapsområden" och "traumatiserade barn". Jävla kriminella, heter det. Nu är det dags att agera - har man tagit fan i båten så får man ro honom iland!
Citera
2018-06-01, 00:16
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fistula
en helikopter har varit uppe och surrat ett par-tre timmar över staden. kan det ha med detta att göra?

Ja, jag hörde den också när jag stack ut för att mata en utekatt. Tänkte det kanske inte är så klokt
att vara ute i mörkret ifall det vart nån skjutning på gång och de letar efter gärningsmannen.
Kom hem och satte på datorn; jodå, ny skjutning vid Lindängen. Ett stenkast från där jag bor.
Jag måste fly denna såzialistiska soptippen snart....
Citera
2018-06-01, 15:41
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backinaflash
Ja, jag hörde den också när jag stack ut för att mata en utekatt. Tänkte det kanske inte är så klokt
att vara ute i mörkret ifall det vart nån skjutning på gång och de letar efter gärningsmannen.
Kom hem och satte på datorn; jodå, ny skjutning vid Lindängen. Ett stenkast från där jag bor.
Jag måste fly denna såzialistiska soptippen snart....


du gick alltså ut 1 år och 3 månader efter?? och anser att den rundan helikoptern tog då har med det som hände igår att göra??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback