Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-03, 17:17
  #25
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
grafik kort är dum i huvudet när det kommer till doseringar ingen ide att ens diskutera med han om det

blandar ihop sina egna doseringar när han pratar med en och tycker 2-3 gram i veckan är lite för en tävlings kur

du får gärna neka detta grafikkort men allt finns skriftligt här på f12

Jag håller helt klart med grafikkort att 250mg är lite klent. Varför inte bara skita i att kura då? Herregud!
kör på minst 1.5ml testo ew dvs 375mg, men jag skulle rekommendera 300mg testo + 300mg deca ew för massan. Kuren innan tävling för att bli hård är en annan femma, men den behöver du inte planera nu.
Citera
2017-03-03, 17:52
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag håller helt klart med grafikkort att 250mg är lite klent. Varför inte bara skita i att kura då? Herregud!
kör på minst 1.5ml testo ew dvs 375mg, men jag skulle rekommendera 300mg testo + 300mg deca ew för massan. Kuren innan tävling för att bli hård är en annan femma, men den behöver du inte planera nu.
Jag kommer att landa lite högre än så, då dosen blir 250mg e4d. Deca är onekligen intressant, men inget jag kommer att köra första kuren i alla fall.
Citera
2017-03-03, 18:47
  #27
Medlem
Kan tillägga att min första kur på 250mg e4d gav mig enorma resultat. Var som natt och dag. Underskatta aldrig 250 som första kur. Minst e5d.
Citera
2017-03-04, 09:27
  #28
Medlem
tj.s avatar
Ert penismäteri får ni fortsättningsvis ta över PM eller i omklädningsrummet. Det är artonårsgräns på forumet...
/Mod
Citera
2017-03-04, 10:08
  #29
Medlem
lycka till med din tävling
Citera
2017-03-04, 12:51
  #30
Medlem
och ursäkta för kladd och trash talk..
Citera
2017-03-04, 21:44
  #31
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasemos
Jag kommer att landa lite högre än så, då dosen blir 250mg e4d. Deca är onekligen intressant, men inget jag kommer att köra första kuren i alla fall.

Självklart ska du ju köra 500mg/ew istället då, blir typ samma dos men mindre krångel. Omjäna nivåer existerar bara i teorin på Flashback och inget du känner av det minsta. Förr i tiden körde man tex alltid susta en gång i veckan utan att folk hade problem då.
Men det är en bra dos att börja med, stick oftare om du tycker det är skönt med sprutor annars kör bara ett stick en fast veckodag.
Deca kan jag inte rekommendera nog mycket, bygger mera massa än testo och även behåller mera efter, det är också mildare för kroppen. Men det kör du förhoppningsvis nästa kur.
Citera
2017-03-06, 19:44
  #32
Medlem
Propionates avatar
Då jag har en hel del koll på mp (både sverige och utomlands) och ännu mer på prepp så har jag bara en sak att säga.

Du skriver du är runt längd-100 på runt 10% vilket helt klart är en reko grund för ditt mål.

Sen skriver du senare delen av 2019 vilket är 2,5år kvar.

Att börja preppa nu inför en SVENSK mp tävling om 2,5år är fel väg att gå, för lita på detta: Dem dömer ner dig direkt om dem anser att du ser lite för stor ut i detta landet PUNKT !

Ska du preppa nu så gör det för erfarenhet så du vet vad du kan använda dig av i din tävlingsdiet för att maximera oddsen för att komma in hård OCH torr. (Och här lika så i sverige, inte för hård och torr....pissland indeed men samtidigt oftast inget man lyckas med sin första tävlingsdiet) eller för du sedan vill satsa mot utlandet.
Börja inte preppa för att bygga maximal mängd muskler för då kan du säga hej då till någon redigt vettig placering i Sverige om du inte ska tävla förens om 2.5år.

För på 2.5år med rätt kost och hormoner med mål att maximera muskeltillväxt kan du lika väl tävla i byggning sen.
__________________
Senast redigerad av Propionate 2017-03-06 kl. 19:50.
Citera
2017-03-07, 22:46
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propionate
Då jag har en hel del koll på mp (både sverige och utomlands) och ännu mer på prepp så har jag bara en sak att säga.

Du skriver du är runt längd-100 på runt 10% vilket helt klart är en reko grund för ditt mål.

Sen skriver du senare delen av 2019 vilket är 2,5år kvar.

Att börja preppa nu inför en SVENSK mp tävling om 2,5år är fel väg att gå, för lita på detta: Dem dömer ner dig direkt om dem anser att du ser lite för stor ut i detta landet PUNKT !

Ska du preppa nu så gör det för erfarenhet så du vet vad du kan använda dig av i din tävlingsdiet för att maximera oddsen för att komma in hård OCH torr. (Och här lika så i sverige, inte för hård och torr....pissland indeed men samtidigt oftast inget man lyckas med sin första tävlingsdiet) eller för du sedan vill satsa mot utlandet.
Börja inte preppa för att bygga maximal mängd muskler för då kan du säga hej då till någon redigt vettig placering i Sverige om du inte ska tävla förens om 2.5år.

För på 2.5år med rätt kost och hormoner med mål att maximera muskeltillväxt kan du lika väl tävla i byggning sen.
Intressant! Jag verkar ha fått en dålig uppfattning av hur MP i Sverige "ska" se ut. Är det såhär så borde jag kanske tänka igenom mina tävlingsmål ytterligare.
Citera
2017-03-09, 21:24
  #34
Medlem
Om du har den vikt och form som du säger och vill tävla i MP ser jag inte varför du inte kan göra det redan i höst. Folk går på mkt prepp redan på färsking tävlingarna för att komma in i form men de är ju inte stora :P Form och posering är allt, storleken not so much!

Just inför tävling är det testo, tren, clen, anavar och proviron som används mest men har du en bra grund nu behöver du antagligen inte bygga så mkt massa. På 2 år bör du bli för stor istället som sagt
Citera
2017-03-10, 00:34
  #35
Medlem
Ett tips är att skaffa en coach som kan sporten i och med att du är ny.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback