Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-02, 18:07
  #1
Medlem
Är det någon som testat något annat och kan berätta lite hur det funkar och vilka som är att föredra?

Framför allt om det finns någon kombination som gör att man kan ta något varje dag. Droger som inte har "korstolerans" eller vad det kan kallas. Men jag är också nyfiken på vilka som har en lika positiv effekt på microdosnivå.
Citera
2017-03-02, 19:14
  #2
Moderator
kvm3s avatar
Vid mikrodosering är doserna så pass låga att ingen nämnvärd tolerans uppstår. 10-15 μg LSD per dag är en rimlig nivå.
Citera
2017-03-02, 19:56
  #3
Medlem
Tack. Jag ska testa att ta varje dag då. När jag provade senast tyckte jag det var klart sämre andra dagen, men det kan ju bero på något annat också. Tog väldigt låg dos, ca 7 ug och fick ändå rätt kraftig bodyload, åtminstone första dagen.
Citera
2017-03-11, 13:00
  #4
Medlem
Kan någon kunnig guida mig hur man delar upp en 200ug lapp i i 20st 10ug doser.
Läst att man kan lösa upp dem i destillerat vatten... Men vart skaffar man det och hur går processen till?
Citera
2017-03-11, 19:34
  #5
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Kan någon kunnig guida mig hur man delar upp en 200ug lapp i i 20st 10ug doser.
Läst att man kan lösa upp dem i destillerat vatten... Men vart skaffar man det och hur går processen till?
Du kan knalla in på närmaste apotek och be att få köpa destillerat vatten. Det säljs under namnet "renat vatten". Lägg helt enkelt lappen i vattnet och skaka lite på flaskan någon gång om dagen så lär du få en jämn och fin lösning.

https://www.apoteket.se/produkt/vatt...500-ml-436916/
Citera
2017-03-12, 18:47
  #6
Medlem
Tackar.. har du gjort det själv och vet att det fungerar bra?
Ska man vrida ur lappen på något sätt eller räcker det med bara ta upp den med pinsett eller liknande?
Anväder du flaskan från apoteket och mixar i den eller finns det något bättre för få rätt mängder?
Citera
2017-03-12, 19:12
  #7
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Tackar.. har du gjort det själv och vet att det fungerar bra?
Ska man vrida ur lappen på något sätt eller räcker det med bara ta upp den med pinsett eller liknande?
Anväder du flaskan från apoteket och mixar i den eller finns det något bättre för få rätt mängder?
Jag har aldrig ägnat mig åt mikrodosering av LSD, så mina kunskaper inom området är endast teoretiska.

Att LSD är vattenlösligt är jag däremot säker på, så att låta lappen dra i destillerat vatten fungerar utmärkt. Du skulle ju rentav kunna låta lappen ligga kvar i flaskan tills flaskan är tom. Flaska som flaska - behåll flaskan som du köper vattnet i eller ta en annan ren flaska.
Citera
2017-03-13, 11:58
  #8
Medlem
Någon som provat ta mindre doser dmt dagligen. Läste lite om det på dmt nexus forum verkar bra 😀
De gånger jag använt mig av dmt i changa form i mindre doser(ej försök att bryta igenom)så mår man ju fantastiskt hela dagen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback