Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-19, 20:14
  #853
Medlem
Hunden007s avatar
Asiat butikerna fuskar..
Citera
2017-04-19, 20:33
  #854
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Asiat butikerna fuskar..

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...-G0WpBsbKf4zgJ
Citera
2017-04-20, 17:06
  #855
Medlem
highstakess avatar
Såg precis båda program och den enda jag tyckte bra om var Musse, synd att han inte fick en lite bättre start på livet.

Oguzhan var en sjukt störig människa.
Citera
2017-05-22, 04:39
  #856
Medlem
Kvelertaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Det finns en Ina Hjorth på facebook som bor i Visby men hon verkar vara tillsammans med någon Jonatan Kotz, så kan det verkligen stämma? Eller är det så att de redan hunnit göra slut och hon har skaffat sig en annan?

Blev personligen ganska illa berörd av att läsa hennes namn i länken. Började dejta henne för många år sedan när jag precis fyllt 18, hon jämngammal vid tidpunkten. Ganska blyg och söt tjej (men ändå jordnära) som temporärt befann sig i Stockholm, men flyttade tillbaka till Gotland igen. Vi gled ifrån varandra och inget mer med det.

Jag undrar vad som gick snett för henne, utifrån det jag såg då hade hon inga tendenser till att dras till typer som denne Gabriel. Hon verkar vara borta från min vänlista och Facebook överlag, så det är nog svårt att få någon mer klarhet i vad som hände. Hoppas hon inte råkade illa ut själv..
__________________
Senast redigerad av Kvelertak 2017-05-22 kl. 05:05.
Citera
2017-06-18, 10:15
  #857
Medlem
langaocbs avatar
Jävlar vad lättflirtade folk är här. Musse satt inne för vad JJ återkommande benämner grova våldsbrott så sent som ett år innan reportaget.
Senaste voltan handlade om att han "hamnade i bråk med exets nya pojkvän". Det bara skriker kvinnoboxare om snubben hur sammetslena ögon han än har när han beskriver sin hemska barndom.


Citat:
Ursprungligen postat av Bcs43
Gabriel: "Samhället borde tacka oss (kriminella)"
JJ: "Varför"
Gabriel: "Vi sanerar sådana som inte förtjänar att leva"

Tycker del 2 var ytterst sorglig där skillnaden mellan bullarna i hemmet i Tullinge och tomheten hos huvudpersonerna påtaglig

Programmet kändes ärligt

Vilken jävla pajas. Snackar om ferraris i förorten, göra feta pengar på kriminalitet och om hur han är en krigare.
Sanningen. Pundare som vill vara kung på the mean streets of Visby och begår ett rått brott för i sammanhanget småpengar.
Han är på god väg att sanera bort sig själv.
Citera
2018-07-21, 17:55
  #858
Medlem
EkonomiSports avatar
Musa Elias blev dömd för Ringa narkotikabrott tidigare under året (Mål nr:B 903-18).

En vidrig våldtäksman som man inte ska ha empati för alls. Finns han på Facebook?
Citera
2018-11-10, 02:13
  #859
Medlem
SNÄLLA. VART I HELVETE KAN MAN SE PÅ PROGRAMMET IGEN!?!!!!!! SNÄLAAAA åhhh, SVTHORPLAY HAR JU TAGIT BORT DET. LETAT ÖVERALLT
Citera
2019-11-25, 04:21
  #860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpiorizing
SNÄLLA. VART I HELVETE KAN MAN SE PÅ PROGRAMMET IGEN!?!!!!!! SNÄLAAAA åhhh, SVTHORPLAY HAR JU TAGIT BORT DET. LETAT ÖVERALLT
Man brukar kunna begära ut program om man ringer dom
Citera
2022-03-07, 08:27
  #861
Medlem
Någon uppdatering på vad som hänt med grabbarna. Sitter bröderna ff eller är dem ute? Hur går det för dem?
Citera
2022-11-07, 22:16
  #862
Medlem
Är det någon som vet vilket gäng Gabriel tillhör?
Citera
2023-04-07, 12:02
  #863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Såg precis båda program och den enda jag tyckte bra om var Musse, synd att han inte fick en lite bättre start på livet.

Oguzhan var en sjukt störig människa.

Såg han i hägerstensåsen nyligen, han såg ut att vara helt laddad men det kan jag omöjligt veta så inget säkert men fick känslan av att han var helt koksad
Citera
2023-10-16, 21:10
  #864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvelertak
Blev personligen ganska illa berörd av att läsa hennes namn i länken. Började dejta henne för många år sedan när jag precis fyllt 18, hon jämngammal vid tidpunkten. Ganska blyg och söt tjej (men ändå jordnära) som temporärt befann sig i Stockholm, men flyttade tillbaka till Gotland igen. Vi gled ifrån varandra och inget mer med det.

Jag undrar vad som gick snett för henne, utifrån det jag såg då hade hon inga tendenser till att dras till typer som denne Gabriel. Hon verkar vara borta från min vänlista och Facebook överlag, så det är nog svårt att få någon mer klarhet i vad som hände. Hoppas hon inte råkade illa ut själv..

Jag fann detta av en slump och jag har aldrig träffat, bott med eller varit tillsammans med Gabriel. Han skrev sig otillåtet på min adress och det gick inte att få bort hans folkbokföring där förrän han hamnade i fängelse då han själv behövde ändra adressen.
Så jag har inte haft med honom att göra.
Du vet mitt namn så hör gärna av dig :-)

/I
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback