Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-06, 03:06
  #37
Medlem
Tryptaminflins avatar
Hur kan man egentligen ha genuin respekt för något man bara läst om? Det är först när det attackerar dina sinnen som du känner "fuck, jag underskattade det här."

Jag är ett praktexempel på hur urbota dum hjärnan kan vara då min gärna bagatelliserar intensiteten av ett rus om det var längesen jag senast tog mig en resa. Självklart fick även jag lära mig den hårda vägen och får ofta påminna mig själv om att inte låta mig falla offer för en snedvridning när suget kommer krypande.

Därför rekar jag dmt över lsd. Jag är hellre fast i 5-10 minuter än i 10-12 timmar.

Skönt att du ändå tog dig igenom det.
Citera
2017-03-06, 15:37
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptaminflin
Hur kan man egentligen ha genuin respekt för något man bara läst om? Det är först när det attackerar dina sinnen som du känner "fuck, jag underskattade det här."
Nej det är tyvärr svårt. Många personer verkar dock klara av det. Men för många av oss kommer inte respekten förens man testat själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Tryptaminflin
Skönt att du ändå tog dig igenom det.
Ja när jag vaknade och kände att jag faktiskt mår bra och att det är över. Gud vad skönt det var. Se gärna min tripprapport, den naturliga förlängningen av den här tråden. (FB) LSD första gången, ensam tre lappar
Citera
2017-03-07, 18:15
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptaminflin
Hur kan man egentligen ha genuin respekt för något man bara läst om? Det är först när det attackerar dina sinnen som du känner "fuck, jag underskattade det här."

Jag är ett praktexempel på hur urbota dum hjärnan kan vara då min gärna bagatelliserar intensiteten av ett rus om det var längesen jag senast tog mig en resa. Självklart fick även jag lära mig den hårda vägen och får ofta påminna mig själv om att inte låta mig falla offer för en snedvridning när suget kommer krypande.

Därför rekar jag dmt över lsd. Jag är hellre fast i 5-10 minuter än i 10-12 timmar.

Skönt att du ändå tog dig igenom det.

Jag håller med dig. Brukar inte syra ofta och det bör man inte göra för det tar en stund att smälta det man tänkt igenom under alla timmarna. När stormen kulminerat och man börjar återvända till att tänka lite mer normalt är man rätt färdig och nöjd att det är över och att inget illa hände. Det är ett vågspel som lätt kan ramla över på fel sida om man är ovan eller behandlar drogen med ingen respekt. Att vara fast i en tankeloop man inte kan kämpa sig ur kan orsaka stora problem, så tänk igenom innan, och ta till er råden som finns.
Det är som ett maraton du inte kan avbryta oavsett om du ska behöva springa det med brutna ben, tänk på det.
Citera
2017-04-06, 13:01
  #40
Medlem
uppmarksamhetbehovs avatar
Lsd.
Citera
2017-04-06, 15:44
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppmarksamhetbehov
Lsd.

Har du aldrig tagit psycadelica brukar jag ge rådet börja med MDMA även om den inte är en psycadelica det ger iallfall en lite inblick hur fantastiskt overkligt skönt det kan vara att släppa sitt ego för någon timma.

Sedan mindre dos lsd(80-120ug) eller svamp(1-2g)
Citera
2017-04-07, 18:35
  #42
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppmarksamhetbehov
Lsd.

Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Har du aldrig tagit psycadelica brukar jag ge rådet börja med MDMA även om den inte är en psycadelica det ger iallfall en lite inblick hur fantastiskt overkligt skönt det kan vara att släppa sitt ego för någon timma.

Sedan mindre dos lsd(80-120ug) eller svamp(1-2g)


Haha, har ni läst tråden?

Kaos.
Citera
2017-04-07, 19:44
  #43
Medlem
-spitzlix-s avatar
1.Mdma
2.Lsd
3.Svamp
4.Dmt

Tycker det är en rimlig lista att gå igenom 1-4.
Citera
2017-04-08, 13:22
  #44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
1.Mdma
2.Lsd
3.Svamp
4.Dmt

Tycker det är en rimlig lista att gå igenom 1-4.

För mig var det svamp som öppnade dörren till hallucinogena världen. Fast jag tog en mesig dog typ bara 2,5 g men det gav ett härligt rus. Sedan blev det rc-hallucinogener för hela slanten.
Citera
2017-04-08, 13:43
  #45
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
För mig var det svamp som öppnade dörren till hallucinogena världen. Fast jag tog en mesig dog typ bara 2,5 g men det gav ett härligt rus. Sedan blev det rc-hallucinogener för hela slanten.
Hehe jo samma här, mexikanska tryfflar om jag inte minns fel^^
Jo, finns ju rc-halluciogener som är perfekt första steg!
Citera
2017-04-08, 15:08
  #46
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Känns som om du underskattar dessa droger. Gör inte den missen. Hallucinogener är inga leksaker direkt.
DMT och LSD är väl korstoleranta? Alltså, du blir immun mot effekten några timmar efter intag av en av dessa substanser? Har för mig det.

DMT bygger inte upp någon traditionell tolerans. Du kan röka 1 gram DMT under en hel dag och fortfarande flyga iväg. När du är tillbaka kan du ta en lika stor hit igen och du kommer känna av det.

Ont: Lite sent svar kanske? men jag tycker TS bör börja med DMT´t . LSD kräver mer planering. Du är trots allt påverkad i över 8 -12 tim av LSD. Medans DMT dalar fort. Se till bara att få i dig så mkt som möjligt av DMT´t . Ladda på med 50-60 MG. Få i dig all rök du kan, och håll det inne. Tar inte mer en nån/några sekunder innan du känner av det.
Citera
2017-04-09, 14:27
  #47
Medlem
Fittheligeandes avatar
Lsd helt klart! Alltid bäst att börja försiktigt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback