Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-01, 22:03
  #1
Medlem
tidigare erfarenheter: Alkohol, amfetamin, cannabis, ecstasy, kokain.

Hej!
Jag tycker hallucinogener låter riktigt spännande, och eftersom både LSD och DMT lätt riktigt intressant har jag beställt hem både och. Jag ska ta det på fredag kväll, ensam i brist på drogliberala vänner, men också för att det känns mest tryggt så, känns som att människor runt omkring mig skulle skapa en begränsning. Till frågan. Vad tycker ni att jag ska testa först? Eftersom ruset från dmt ska vara så kort har jag funderat på att ta dmt först, och sen lsd samma kväll, eller till och med att ta dmt i toppen på ruset. Men det känns vårdslöst, det blir nog tillräckligt med upplevelser om jag bara tar en av drogerna. Så vad tycker ni? LSD eller DMT första gången?
__________________
Senast redigerad av Johny555 2017-03-01 kl. 22:07.
Citera
2017-03-01, 22:14
  #2
Medlem
tomchis avatar
Du borde testa svamp först, lite mildare rus
Citera
2017-03-01, 22:19
  #3
Medlem
Hur vågar man ena ta LSD?
Citera
2017-03-01, 22:22
  #4
Medlem
mannenpatakets avatar
ha någon med dig första gången och om du nu ska vara ensam ta inte en hel dos, testa dig fram, hellre ett mindre rus än gå bananer i pyjamas. Kommer fler tillfällen då du vet vad du har att göra med
Citera
2017-03-01, 22:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomchi
Du borde testa svamp först, lite mildare rus
Jag tänkte på det ett tag, men nu blir det LSD eller DMT. Jag har redan bestämt mig för att någon av dem ska jag testa.

Citat:
Ursprungligen postat av mannenpataket
ha någon med dig första gången och om du nu ska vara ensam ta inte en hel dos, testa dig fram, hellre ett mindre rus än gå bananer i pyjamas. Kommer fler tillfällen då du vet vad du har att göra med

Ensam blir det. Men absolut en mindre dos. Men LSD eller DMT? Det lutar mot LSD eftersom jag är sugen på ett längre rus. Men DMT och sen röka lite gräs när ruset har lagt sig kanske inte skulle vara så illa heller.
Citera
2017-03-02, 00:58
  #6
Medlem
Mitt tips är att testa 4-aco-met först, snäll för psyket och lite mindfuck!
Citera
2017-03-02, 04:48
  #7
Medlem
Tryptaminflins avatar
Dmt kommer förmodligen mätta dig för kvällen. Annars kan du ju alltid röka igen efter en timma. Förutsatt att det är kristaller och inte rökmixen Changa, i vilket fall det bara är att kedjeröka om du känner dig modig. (Toleransen skiljer sig, som du kanske redan vet.)
Citera
2017-03-02, 05:45
  #8
Medlem
DMT och LSD, väldigt olika droger så det beror ju på vad du vill uppleva. DMT tycker jag alltid är klockrent, aldrig sneat på det och tja, svårt att bli besviken om man inte har siktet inställt på stjärnorna och inte når fram. Det går så fort så svårt att hinna snea...

LSD, ja då bör du verkligen börja lågt. Just för längden på ruset...
Citera
2017-03-02, 16:07
  #9
Medlem
Dimethyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny555
tidigare erfarenheter: Alkohol, amfetamin, cannabis, ecstasy, kokain.

Hej!
Jag tycker hallucinogener låter riktigt spännande, och eftersom både LSD och DMT lätt riktigt intressant har jag beställt hem både och. Jag ska ta det på fredag kväll, ensam i brist på drogliberala vänner, men också för att det känns mest tryggt så, känns som att människor runt omkring mig skulle skapa en begränsning. Till frågan. Vad tycker ni att jag ska testa först? Eftersom ruset från dmt ska vara så kort har jag funderat på att ta dmt först, och sen lsd samma kväll, eller till och med att ta dmt i toppen på ruset. Men det känns vårdslöst, det blir nog tillräckligt med upplevelser om jag bara tar en av drogerna. Så vad tycker ni? LSD eller DMT första gången?
Tja! Kan verkligen rekommendera att prova LSD första gången, då jag tycker DMT är allt för intensivt och det är väldigt stor chans att du får en chock och blir rädd. LSD har inte heller lika mycket "mindfuck" som svampen har. Svamp är väldigt "psykologisk" enligt mig... Prova 100-150µg LSD eller 1-2g P.Cubensis/40-75 toppisar och se vad du tycker.
Men kom ihåg, viktigaste av allt är var, hur och med vem du du tar det. Var alltid i en säker miljö och med folk du känner (helst någon som är van vid psykedeliska droger).

Hoppas du får en fet upplevelse
Citera
2017-03-02, 20:25
  #10
Medlem
GuldBuddahs avatar
Känns som om du underskattar dessa droger. Gör inte den missen. Hallucinogener är inga leksaker direkt.
DMT och LSD är väl korstoleranta? Alltså, du blir immun mot effekten några timmar efter intag av en av dessa substanser? Har för mig det.
Citera
2017-03-02, 21:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Känns som om du underskattar dessa droger. Gör inte den missen. Hallucinogener är inga leksaker direkt.
DMT och LSD är väl korstoleranta? Alltså, du blir immun mot effekten några timmar efter intag av en av dessa substanser? Har för mig det.

Mycket möjligt att jag underskattar dem. Nej båda två på samma kväll blir det inte. Men sluta underskatta drogerna kommer jag inte att göra förens jag testat. Och testa det ska jag.
Citera
2017-03-03, 02:20
  #12
Medlem
DMT har ingen (eller extremt kort) tolerans, så man kan börja med lite och röka lite mer om det behövs, men se till att du röker på "rätt" sätt. Finns mängder med guider och är bäng så orkar inte länka någon, google funkar.

LSD var min första hallucinogen, tillsammans med 6!!! andra, tog väldigt liten dos dock (45ug) så det var väldigt lugnt. 90-100 ug första dos om är själv är inga problem.

Jag skulle köra på DMT't, mest för att jag aldrig haft några negativa DMT upplevelser (vad som är negativt/positivt existerar inte riktigt då).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback